Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Måndagsplock.

Av Lisa - 23 maj 2011 09:02

Här sitter vi å väntar in Leo.

När han vaknat ska vi köra till Öppna förskolan.

I dag regnar det inte, men det ser inte så varmt ut ute än.

Kanske blir det annat i eftermiddag. :)


Vi ska som sagt köra i dag, vi ska uträtta lite ärenden efter ÖF nämligen.

Hämta paket från DHL, min chilisås å krydda som vi har glömt hela helgen å så ett Me&I-paket som levereras av Schenker å därför hämtas på ett annat ställe.

Dessutom måste vi handla lite snabbt med, grejer till en enkel tacopaj som vi ska ha med oss till Bromölla i morron.

Jag är verkligen makalös på det där med handlandet, i går var Martin på Ica på morronen, å jag var två gånger på Coop. :)

Får se vilket det blir i dag. :D


På tal om mataffärer är jag minst sagt sugen på att gå på invigningen av Willys på onsdag. Martin skrattar dock ut mej när jag nämner det, men vem passa bättre där än jag? :D

Undrar om de tänker ha självscanning?

Tvivlar ändå på att vi ska bli några storkunder, det ligger för långt i från där vi bor, men invigningen hade som sagt varit kul. :)


I natt har Leo varit vaken igen. :/

Han låg å pratade i sin säng men somnade om, utan välling efter en stund.

Tråkigt att han kommit ur fas, har liksom vant oss vid å sova i allafall sex timmar nonstop. :)

Det verkar dock som jag klarar mej på mindre å mindre sömn. :)

Är uppe till halv tolv nästan varje kväll, men är inte tröttare för det. :D


I kväll ska Martin spela Korpen-boll igen så jag blir ensam en stund när barnen lagt sej, då blir det mer blogg för er som är intresserade! :)

Hej så länge!



Viggo fick rida på Skånes djurpark.

En anigens hög häst, men det gick bra ändå. :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards