Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lisa - 24 maj 2011 22:30

Japp,

Vi kom efter en rysare till bilfärd å en felkörning(trots gps...) fram till familjen Hofflanders place. :)

Där väntade Hanna å hennes Noel å lilla Ella. :)

Malin å hennes Ludwig var också på plats.

Dagen var till å med en större fullträff än jag förväntat mej. :D



Viggo var lite reserverad till en början, men sen såg jag inte till honom så mycket mer. :D

Han fann verkligen en vän i Noel å de lekte som sagt utan inblandning av oss. :)

Leo var dock lite si å så med, somnade en kvart för att sen vakna, vägra somna om å va aningens pipig.

Jag blev lite ockuperad å lite tystare än mitt vanliga jag, men jag hade super trevligt ändå. :)

Det får vi snart göra om tycker jag. :)


Malin lät mej prova hennes monster-kamera å nu är jag ännu mer säker på att jag MÅSTE ha en egen.

En systemkamera! Vill, vill, vill! :)


Leo ställde gladligen upp som fotomodell både när jag skulle prova å när Malin höll i kameran. :)

De två som följer har jag lånat av henne.


Fatta så fina bilder hon tar,..!!

Kolla in hos Malin vettja!


Leo 8 månader!

   

Tack för i dag allihopa!




Bägge barnen tvärdäckade i bilen hem å Viggo blev såklart drygare än drygast å lägga i kväll.

När han väl somnat mötte jag upp Anna för kvällspomenix.

Eller nej, det är inte helt sant, för hon hade gått för å möta mej i stället för å stanna så vi gick om varandra. IGEN! :P

Ett telefonsamtal(eller två för jag missade första. :)) sammanstrålade vi i allafall i regnet.

I en timme gick vi gott å väl, lite nytta hoppas jag det gör också. :)


I morron ska vi till ÖF, det är sista veckan innan avslutningen å sen sommarlov så vi får passa på. :)


Nu ska jag ta tag i mej själv å asa mej upp till sängen.

Natti natt!

Av Lisa - 24 maj 2011 09:13

Jag å Viggo är färdigduschade.

Tacopajen står i ugnen.

Väskan är packad.

GPS:en programerad.

I dag ska vi äntligen komma i väg till Bromölla å träffa Hanna å hennes kids å Malin. :)

Hoppas det ska bli trevligt, men det förutsätter jag nästan att det blir. :)

Kunde dock va trevligt om Bromölla bjuder på bättre väder än Asarum just nu, för här ösregnar det...


Jag som skulle komma i säng tidigt i går la mej väl runt elva som vanligt. Men somnade, det gjorde jag inte för Leo drog i gång å pratade.

Tillslut fick han välling å somnade då.

Jag tror han lider grymt av de där retfulla tänderna som ligger å gnager.

Han åt knappt i går, så det var väl inte så värst konstigt att han var hungrig i natt.

Nu får vi verkligen hålla tummarna för att de tänker bryta igenom snarast möjligt så han kan bli sej själv!

I morse var det nämligen samma visa, det börjades prata vid fem...

Tror det skulle gynna å införskaffa en mörkläggningsgardin till Leo's fönster med för han tror ju det är morron med så fort det ljusnar. :)


Vi fick ha Martin hemma hos oss lite i morse å det är ju aldrig fel. :)

Viggo blir så glad när pappa är kvar när han vaknar. :)


Nu vaknar minstingen här.

Time to move alltså!

Hej svej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards