Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Lisa - 28 maj 2011 19:31

Nu har den mesta av ledsenheten runnit av mej här.

Tack å lov.

Sitter i sängen jämte en febrig å prickig Viggo som tittar på film.

Han somnade i min famn helt utmattad i eftermiddags så han är uppe lite längre i kväll.

När han somnat ska jag överge Martin, Johan å Håkan som ska kolla på fotboll här å trippa ner till Sandra å prata lite strunt med henne å Linda.

Det ingick vin i inbjudan men jag har sen länge lovat att skjutsa hem våra gäster så jag får hålla mej till å prata.

Ganska typiskt att bli spontanbjuden sådär den enda kväll man verkligen lovat å köra å jag ska erkänna att jag är lite bitter över det just nu, men jag kommer överleva. :D


Viggo är som sagt full med stora blåsliknade prickar. Igen.

Vad han hade förra gången blir jag inte klok på, men nu är det skolboksexempel på vattkoppor förrutom att de inte verkar klia märkbart..

Det dyker upp nya hela tiden med, nu har han både på ryggen i nacken, på bröstet i ansiktet å i hårbotten. :(

Min stackars lilla kille. :(

Leo's rossel har inte minskat än tyvärr, men har är ju inte det minsta påverkad utan är sitt vanliga glada jag ändå medans febern gör storebrodern ganska pipig...

Fy vad det är hemskt när de är dåliga, man hade ju lätt tagit allt de har å lite till om de fått va friska i stället..


Nu ska jag i allafall byta om till rena kläder! :)

Ha en fin kväll alla, med eller utan CL-final eller vin! :P

Av Lisa - 28 maj 2011 12:44

Känner mej fortfarande ledsen å helt off.

Viggo är dålig å jag har letat jackor å skor till barnen utan framgång.

Känner mej ganska värdelös just nu.

Återkommer när allt känns roligare..!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards