Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Lisa - 1 juni 2011 22:21

Även fast det här har varit en högst lugn födelsedag som firats i sällskap av bara min egen lilla familj (å Anna) är jag galet nöjd med dagen. :)

Har precis laddat in 162 bilder på datorn, å ja, jag är kär i kameran.

Å då har jag inte hunnit testa nått mer än auto-mode. :)

Bilderna blir super, å man hinner framför allt ta bilden innan den försvinner. :D

Helst hade jag visat er alla, men jag har begränsat mej.

Lite i allafall. :D

    

Vi har som sagt spenderat dagen hemomkring.

Det blev en sväng till lekplatsen efter lunch å dit kom även Anna en snabb vända. :)

Å med sej hade hon mina tupperware-prylar å en present. :)


Eftermiddagen flöt på med fotograferande å lek å mys. :)

Barnen lämnade in ganska tidigt i kväll(Viggo-sötnos somnade framför Händige Manny redan klockan sex) å vi valde att ha datenight/födelsedagsmiddag i kväll. :D

Potatisgratäng, marinerad kall kycklingfilé, melonsallad å lite El Coto till det. :) 

Middagen avnjöts på altanen, för första gången för i år :)

En underbar å överflödig ananaspaj fick bli efterrätten. :)

 

Efter middagen spelade vi ett parti kubb innan vi gick in för dagen. :)

  Jag har verkligen världens bästa man. :)

Å det ska erkännas att han skämmer bort mej.   

En sån fin present som en systemkamera, det är ju inte klokt egentligen. :D


Det allra bästa med den här dagen förutom att jag fått spendera den med mina finaste pojkar å att jag fick min älskade kamera är ändå att Martin ska va hemma med oss i hela fem dagar nu. :D

Jag hade ju inte ens hajjat att han var ledig på måndag med(jaaa, jag är föräldraledig å avskärmad från världen. :)) så det var ju rejäl bonus. :)


Vi har alltså fem härliga dagar, med många planer å mycket tid tillsammans. :)


Nu avslutar jag detta inlägg (som mest blev spretigt tycker jag.. men ändå..) å min tjugosjätte födelsedag,

Natti natt. :)


Tusen tack för allt grattande på Facebook å sms. :)



Av Lisa - 1 juni 2011 09:01

Det är verkligen inte så dumt å fylla år. :P

 

Speciellt inte när man få så här fina presenter. :D


Tack Martin, Viggo å Leo. :D


Hoppas ni får en bra dag, det tänker vi ha i allafall. :)


Kramar från Lisa 26 år å systemkamera-ägare! :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards