Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lisa - 5 juni 2011 21:45

Gokväll mina kära vänner!

Här är jag, livs levande men dödstrött. :)

Det har varit bråda dagar här i Lisa-livet å jag har verkligen inte haft mina minuter över till å blogga på för många dagar nu.

Anledningarna till min frånvaro stavas t-j-e-j-k-v-ä-l-l å F-E-S-T. :D   

Å vi har även hunnit med att ha ett släktkalas för å fira min 26-årsdag(men det får bli ett eget inlägg.. :))

Å både i går å dag har jag å barnen spenderat förmiddagen vid långasjön. :)

 

Så härligt å perfekt barn-badplats, lagom stort å varmt i vattnet. :)

Innan havet å Köpegårda lockar lite mera kommer ni nog hitta oss just i kärringaviken dagligen. :)   


I fredagskväll var jag som sagt inviterad till en tjejkväll tillsammans med Hanna å Malin å senare även Frida.

Jag var tveksam till om jag skulle delta, men Martin övertalade mej. :)

Vilken fullträff det var!

Vi skrattade, drack vin å åt middag på Wahlhalla å jag tig inte taxi hem förrän klockan slagit midnatt. :D

  Tack för en underbar kväll ni fina!   


I går kväll var det då dags att lämna hemmets lugna vrå för andra kvällen i rad.

Med tre timmas sömn i bagaget var det dags för fest hos Anna.

  Är väldigt nöjd med min party-stass. :)

Även denna kväll gick i kvinnas tecken då festdeltagarna uteslutande var av kvinnligt kön. :D

Festen var kanon, vi satt ute tills myggen besegrade oss, drack slabbedask å fick prata till punkt. :D

Just detta sista var nog det som vi mammor i sällskapet uppskattade mest, att inte ha ständig beredskap eller bli ropad på för en kväll är välbehövligt i mellanåt. :)

Det ska erkännas att det tömdes en hel del vinflaskor å att jag var allt annat än nykter när jag mer eller mindre tvingade Sandra till att vi skulle leda cyklarna hem.

Men kul, det var det verkligen. :D

  Tack vänner å syster för en toppenkväll! :)


Jag är som sagt rejält sliten, men tröttheten är tack å lov den ända sviten efter festkvällen, ingen bakfylla i den bemärkelsen alltså. :)


Jag borde verkligen lagt mej för länge sen, men det är ju liksom inte riktigt ok då det är BB-final.

Har ju mer eller mindre följt detta skräp-program så det vore ju lite surt å missa just finalen..


I morron är det ju extra ledigt för mannen i detta hus.

Underbart tycker vi. :)

Vi ska besöka Bromölla på förmiddagen å det ska bli mys! :)


Hoppas ni inte saknat mej för mycket nu å jag kan nästan svära på att detta är så nära en bloggsvacka jag kan komma i allafall. :)

Kram å hej!


ps. Min lilla Leo har börjat krypa också å min stora pojke stammande har nästintill försvunnit igen.   

Livet är härligt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards