Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lisa - 9 juni 2011 21:45

Huvudvärk i kväll igen å har så haft hela dagen.

Nu har det tack å lov börjat regna i allafall, å jag hoppas för allt i världen att den kvava luften är bortblåst i morron!

Jag är helnöjd med dagen så jag ska inte gnälla, men lite regn å åska hade suttit fint nu. :)

Blir en tidig kväll här är tanken, en snabbblogg, dusch å sen sängen.


Dagen har följt planeringen, först ett stopp på Jysk för inhandling av strand-parasoll, en plastback å en värdelös picknick-filt.

Personalen där inne blev typ ovänner å jag högg filten i farten då jag kände en viss stress med Leo på armen å en bra bit till bilen-

Men såhär i efterhand, inte värd hundra spänn.

Den lär inte stå emot nån väta underifrån i allafall å skrynklar i hop sej. :S

Ja, ja jakten på den perfekta vattentäta filten fortsätter å även min idoga jakt efter badring till Viggo å en såndär gul bebis badstol till Leo. (var var var?)

Inget av detta fanns på City Gross heller nämligen.

Där köpte jag dock en hel massa kött, mest för jag behövde blöjor å ville komma upp i tvåhundra för å få rabatten. :P

Däremot glömde jag fryspåsar så Martin fick vackert köra inom Coop å hämta detta nu i kväll så vi kan frysa in allt kött. :P

Dagens i-landproblem eller vad? :)


Anyway.

Efter shoppingen åkte vi till Åryd å år lunch å sen gick vi ut.

Det var ju inte precis strandväder, men det var ändå varmt.

Tanken var fika på lekplatsen men där var det så galet mycket mygg så vår picknick fick intas på fotbollsplanen. :)


Vi körde hemåt vid fyra å har haft lika trevligt som alltid.  

Tack för i dag!  


I morron ska vi drälla runt på förmiddagen å på eftermiddagen bjuds vi på finfrämmat i form av Hanna å hennes sötingar å Malin. :D

Klockan sex ska vi(på vinst å förlust med tanke på framför allt Leo's sovande) bjudas på grill å husvisning hos Daniel. :)

Nånstans skulle vi behöva slänga in lite handling också, men vi får se hur det går med den saken. :)


Gonatt nu!


Glöm nu inte å säga hej innan ni klickar vidare. :P

Av Lisa - 9 juni 2011 09:42

Känner mej fullkommligt tillfreds med mitt liv i dag. :)

Ingen jobbstress(som jag hade till tusen i går..?!) eller annan stress heller för den delen. :) Bara ett lugn över allt. :D

Hoppas den känslan håller i sej hela dagen. :)

Har sovit som en stock hela natten trots myggbett, åska(?) å ösregn.

Huvudvärken sitter dock fortfarande i, men det är inte så konstigt med tanke på hur fruktansvärt kvavt det är!



Vi ska så fort Leo vaknat köra inom Jysk å CG för att sen anlända till dagens slutmål, Åryd. :D

Där ska vi leka å prata med Johanna, Amanda å Emilia. :)

Nått vidare strandväder blev det dock inte i dag men vi ska nog få det bra ändå. :D


Ha en bra dag å säg gärna hej innan ni hastar vidare, en kommentar eller två är så himla kul å få. :)




Äter rån vid Långasjön. :)

 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards