Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Lisa - 10 juni 2011 23:15

Puh, nu är jag trött. :)

Har haft en toppendag alla kategorier. :)

Fått undan lite på to-do-listan på förmiddagen å sen besök av Hanna, Noel, Ella å Malin. :)

Tiden flög förbi, stora pojkarna försvann å lekte precis lika bra i dag. :D

Vi andra vi pratade under tiden vi. :D

Dessa underbara människor alltså.  

Tack för i dag. :)


Inte en enda bild tog jag, har faktiskt legat lågt med alla kameror i dag. :D

När vi åkte till Daniel hade jag inte ens min lilla med mej, men där knäppte jag några bilder med mobilen i allafall. :)


Även nu i kväll har vi haft mycket trevligt. :D

Checkat in Daniels fin fina hus å blivit bjudna på Grekisk pytt(mycket godare än det låter!!!) å skrattat. :)

 

En riktig naturupplevelse var det också, med rådjur utanför fönstret å allt. :)

Viggo somnade på soffan helt av sej själv strax innan åtta å Leo efter lite om å men i sin vagn. :)

Den stackaren var nog varm för så fort jag gick ut så slocknade han. :D

Det gick bra å åka hem med å bägge barnen somnade om fort. :)


Leo håller på å driva mej till vansinne vid läggningarna i just vagnen(dagtid då alltså).

Det kvittar hur trött han än är, han bara ska sätta sej upp tusen gånger innan han kommer till ro. Så fruktansvärt irriterande!

Hoppas han slutar med det tramset snarast..!


Nu blir det sängen här.

Så skönt med helg! :)

Av Lisa - 10 juni 2011 11:36

spola 30 sekunder in i klippet ungefär...


Uteslutande det bästa som visats i Idol nånsin!

(slår till å med johan palm.. :D)


Sjukt bra! :)

Av Lisa - 10 juni 2011 09:36

Känner mej fulla av energi å håller på med ungefär tusen grejer samtidigt.

Sanerar soptunnan(blörk, har gjort av med en halv flaska ytdesinfektion redan..) skriver ut foton å sätter i ramar, tvättar, städar å donar.

Klockan är inte ens tio ännu å jag måste säga att jag känner mej ganska nöjd med mej själv.

När jag vaknade i morse var jag tröttare än tröttast å ville absolut inte gå upp, men det vände fortare än kvickt. :)




I dag är min mista son NIO månader!

Shit säger jag bara! Leo som nyss var mini å mest sov. :)

Han kan krypa, stå å gå längs med, har fått sex stycken små tänder å är jämt glad. :D

Å dessutom vill jag nog påstå att han är lite lik mej. :D

Känns lite extra kul eftersom stora sonen är en exakt kopia av pappan sin. :)

 

I går satt Viggo å Leo å kastade en boll mellan varandra, Leo visst förståss inte vart han kastade, men de hade verkligen jättekul.

Jag sa till Viggo: tänka att han blivit så stor att ni kan leka med varandra?

Å Viggo svarade glatt: jaaaaa å det är så roligt!  


Underbart liv vi har alltså. :)

Vi kör lite omvänd ordning här i dag, Viggo ser lite på tv å äter fredagsgodis redan nu. Gullungen ligger till å med ner i soffan. :)

Passade bra å vända på allt i å med att vi ska i väg i kväll sen. :)


Nu ska jag fortsätta mina projekt. :)

Ha en bra fredag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards