Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Lisa - 27 juni 2011 21:53

Den här dagen ville sej inte riktigt hur gärna jag än försökt.

Viggo äckeltrotsar å lyssnar inte alls å Leo stoppade precis allt han kom över i munnen när vi var på stranden.

Ibland blir det bara för mycket.

Det är så ledsamt när all energi går åt att till å få Viggo å lyssna.

Hoppas den här omgången är en snabb en så jag får min pojke tillbaka snart...

  (underbar bild som jag har fått av Malin)


Vi har som sagt varit på stranden, vid Långasjön närmare bestämt.

Viggo tjabbade som sagt mest å Leo antigen åt på allt som kom i hans väg eller gnällde. :(

Roligare kan man ha.

Framför allt hade det varit roligare om jag fick tag på en badring åt Leo så vi kunde bada med Viggo lite mer obehindrat...

Nu var det ju inte helt bortslösad tid då jag hann med ett dopp med Viggo när Leo sov å så fick vi ju träffa Sandra å hennes killar. :)

 


I morron tar vi nya tag, på samma plats med annat sällskap. :)

Malin, Hanna, Ella å Noel ska vi möta upp vid obestämd tid.

Hoppas Noel ska få lite fart i den där sura av mina söner...! :)

Först ska vi spendera ytterligare lite tid på det här med tvättmaskinen, den skulle nämligen komma hem klockan nio, eller tio eller elva...

Drygt? Jotack!


Nu ska jag sova här.

Gonatt!


Jag hoppas på det förstnämnda!

Av Lisa - 27 juni 2011 08:53

Sitter å försöker mota bort ångest å dåligt samvete som härjar i min kropp.

Ångest över trasiga tvättmaskiner, jobb å uppskjutna samtal.

Dåligt samvete för uteblivna födelsedagspresenter, frosseri å kort stubin.

Det vill sej inte riktigt i dag tyvärr... :S


Viggo leker att hans djur bajsar på bordet här å Leo sover.

Jag har förberett dagens packning å så fort Leo vaknat ska vi till Ica å proviantera för en heldag i Långasjön.

I kväll planerar jag att göra allt som står i min makt för att dagens födelsedagsbarn ska känna sej speciell.

Nått bakverk med choklad ska ordnas å önskemiddagen i form av ceasarsallad är det minsta jag kan göra!

(Älskade Martin. Förlåt..!)


Ha en bra dag hörrni! :D

Det tänker jag se till att tvi får trots allt. :D

Av Lisa - 27 juni 2011 08:11

  Hipp hipp hurra

för

världens finaste

man å pappa

vår Martin

på 28(?) årsdagen!

Vi älskar dej!





Martin delar födelsedag med världens bästa Jajja,

stort grattis till dej med från oss! :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards