Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Lisa - 9 juli 2011 21:32

Alltså, var äe iphone-appen till bloggplatsen?

Jag å Martin hänger på altanen å dricker vin.

Eller egentligen dricker han öl å fryser medan jag tjatar på honom å stanna kvar ute! :D

Det kan inte ni se, men om det funnits app hade jag visat det. :)

Nu ska jag återvända utåt, om jag så ska sitta där ute ensam.

Är det sommar å semster så är det, eller hur? :D

Av Lisa - 9 juli 2011 10:18

I går kväll när Viggo satt nere å åt sitt fredagsgodis tyckte han att björnarna han fått i sin påse var för hårda.

Första å andra gången han kom upp å spottade ut dessa i toastolen(på eget bevåg?) kändes det okej.

Men efter sjätte björnen som spottats ut var det uppenbart att han tyckte det var roligt.

Jag ilsknade till å undrade varför i hela friden han inte slutade å äta godisarna om han ändå tänkte spotta ut dem?!


Då svarade han helt lugnt:

Men de ser ju så goda ut! ;)

  


 

Av Lisa - 9 juli 2011 08:47

Sprutmåla Stinas å våra (?! :)) köksluckor.

Måla staket+takbjälkar på altan.

Leka med barn.

Sortera å städa garderober.

Städa skafferi.

Nattjobb.

Bad.

Se klart Dexter.

Utflykter.

Nerklippning av häck.

Social umgänge.

Matlagning.

Plus en hel massa jag redan har glömt.

Semesterprojekt.

På fyra veckor..?!

Vad tror ni?

Är det möjligt? :)

Frågar ni min man är det nog det. :)

Nu får han dock inte bestämma allt, för då hade det inte blivit något bad alls. :)

Men bada det ska vi, äntligen ska jag med få slappna av lite på stranden å kunna bada med Viggo utan att behöva parera med Leo sovtider. :)


Började denna dagen med en sovmorron, till hela kvart över sju. :P

De andra var uppe vid halv sex eller nått. :)

Det verkar bli härligt väder, solen skiner för fullt.

Vi ska till Ronneby å gå på marknad.

Viggo ser fram emot å åka karusell med så vi får se vad vi hittar. :)

Leo-vagnvägraren-Arvidsson känns väl inte precis som nått lovande marknadsbarn, men vi får väl turas om att kånka på den busen. :)

Jag ska seriöst tänka igenom en sån där friluftsryggsäck som man kan bära stora barn i ni vet..? Kanske kan man hitta de begagnade å testa om det funkar? Jag är ju rätt klen i kroppen, men det borde va lättare å bära honom så än i famnen..?


Nu ska jag gå ut å sätta mej en stund innan Leo vaknar igen å innan Viggo är tillbaka från morronens första uppdrag! :)

Älskade familj!   


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards