Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Jamenvisst!

Av Lisa - 10 juli 2011 22:14

Nu är det över.

Dexter säsong fyra, avslutad å färdigsedd.

Det blev jobbigt.

Även fast jag visste hur det skulle sluta spände jag mej så till den milda grad under de sista två avsnitten vi hade kvar att jag har en rejäl spänningshuvudvärk nu.

Jag är förbannad å tom, men hell vad bra det är!

:D

Jag lovar att detta var det sista jag jag skriver om Dexter nu på ett tag å att jag ska börja leva ett normalt liv igen nu. :D

Nu går vi vidare helt enkelt. :P


------------------------------------


Med det sagt går vi över till vad som händer i mitt riktiga liv. :D

I dag är min minsta son tio månader. Bara två ynkliga månader kvar innan han passerar den magiska gränsen å fyller ett!

Vad har den här tiden tagit vägen?

 

Min fina lilla minsting.

Så självständig, modig å medveten. :)

Han reser sej å går längs med allt han kommer åt, både det som verkar omöjligt å där han lyckas. :)

Han har åtta tänder å två till på gång å har alltid ett leende på läpparna å bus i ögonen. :D

Älskade Leo, som ger oss så mycket glädje.  


Dagen i dag har bestått av först ett trevligt besök av Stina å häng i trädgården innan vi körde till våra fina vänner i Bromölla. :D

Där bjöds det på god middag å en massa lek.

Viggo var dock dödstrött redan innan vi kom dit å var väl inte på sitt bästa humör hela tiden,men det var trevligt ändå. :D  

Tack för i dag fina ni!   


Nu ska jag ta min man å mitt dunkade huvud med mej upp å försöka sova bort det sistnämnda.

I morron ska Leo läkarundersökas på bvc annars har vi inga planer. :D

Semester är det i allafall, det är en sak som är säker. :)



 
 
Ingen bild

Hanna

10 juli 2011 22:34

Tack själva! <3 Soon again =)

Lisa

11 juli 2011 09:35

Absolut! Snart! :)

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

11 juli 2011 23:10

Nämen fy, är han redan 10 månader?! Jäääkla vad tiden går fort! :D grattis lilla Leo! :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

12 juli 2011 09:57

Han är ju det, men om vi inte låtas om nått kanske tiden kan sakta ner lite? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards