Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Här är vi. :D

Av Lisa - 11 juli 2011 21:43

I morron vid den här tiden befinner jag mej nån helt annanstans än här hemma framför datorn, för då är det nämligen dags för mej att jobba..?!

Jag är inte så nervös för själva jobbet, men just det här med å jobba natt känns lite oroligt.

Jag har inte gjort det sen innan Viggo föddes nån gång, å jag som är så trött hela tiden kanske inte pallar en helt vaken natt...

Det måste gå, så är det ju! :)

Jag hade tänkt passa på att ta en rejäl sovmorron i morron bitti(alltså längre än till sju då, kanske till nio i allafall. :P) eftersom jag vet med mej att jag kommer ha grymt svårt för å vila sen på dagen.

Den planen gick tyvärr i stöpet då jag fick tid hos tandhygienisten vid halv åtta. Kände att jag ville ta den tiden nu när Martin är ledig å eftersom jag misstänker hål i två tänder...

Det får bli som det blir helt enkelt. :D


I dag har vi varit effektiva även fast det egentligen inte ens känns som vi gjort nått alls.

Jag har städat hela övervåningen i allafall å Martin håller i detta nu på å målar skåpstommar å ett gäng köksskåp högblank-vita. :)


Martin å Leo har även hunnit med ett bevc-besök i eftermiddags.

Allt såg bra ut, men med det stolpskottet till läkare känns det som en ganska falsk säkerhet...

Han hade vuxit rejält sen sist i allafall, å är nu 76 cm lång å väger nästan 10,5 kilo. :)

 

En massa lek å skoj har det förståss blivit under dagen med. :D

Å en riktigt klassisk kaos-middag á la Arvidssons. :)

Martin som inte är van vid barnens höga tempo kommer va total utpumpad efter fyra veckors semester snarare än utvilad. :D

Speciellt eftersom han är känd som den mest rastlösa mannen i världen å har tiotusen projekt på med ovanpå allt. :D


I kväll har vårt hem även blivit med ny gång, nya stenar är på plats å själv gången fick en snitsig S-form. :D

Jag trodde inte det skulle bli så stor skillnad, men måste erkänna att det blev det visst. :)

Skitsnyggt är ordet. :D

Härligt med kompetenta å effektiva hantverkare. :D

  Visst blev det fint? :)


Nu är det dags för en välbehövlig dusch här sen bädden å försökt till djupsömn hela natten lång. :D

Eller i allafall nån liten timme med sovande barn. :D

I natt var Viggo uppe å röjjde rejält.

Undrar om det barnet nånsin kommer börja sova på nätterna. :)


Gonatt å hej! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards