Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Dåligt på bloggfronten! :P

Av Lisa - 15 juli 2011 10:15

I går var det en riktigt usel bloggdag, en väldigt bra dag för övrigt men nån blogg hanns det inte med.

På dagen hade jag som ni vet lite av ett bakrace å på kvällen körde jag till Malin för å dricka kaffe å lära mej min kamera. :D

Kameran glömde jag först å fick vända å hämta den, vilket visade sej var ganska onödigt, för nån kameraskola blev det inte. :)

Vi hade helt enkelt så trevligt att vi glömde bort detta. :D

Hade väl egentligen inte tänkt stanna borta så länge men Hanna joinade också vi hade så mysigt att jag blev kvar till strax efter elva. :)

När jag kom hade jag så sabla ont i huvudet att jag gick å la mej direkt utan att ens starta datorn.

Jag låg dock vaken ända till två(ska det va så irriterande att jag inte kan dricka kaffe på kvällen..?!) så egentligen kunde jag lika gärna stannat uppe.

Viggo har även drömt mardrömmar å skrikit så det blev inte så mycket sömn denna natt.


Fick som vanligt sovmorron i morse å än så länge håller sej huvdvärken borta! :)

Hoppas den tänker göra det hela dagen för i kväll kommer Linda å hennes familj hit å äter middag å leker. :)

Ska bli mycket trevligt. :D


Nu är jag å Leo hemma själva. De andra två är i stan å äter glass å handlar lite på bolaget. :)

Leo grejar med det gamla vanliga, det vill säga kryper runt å sen reser sej å går mot allt å inget. :D

Han kan släppa å stå själv med nu, inte så länge men om han inte tänker på det håller han balansen som ingenting. :)

Nått han håller på å kämpa rejält med är att komma upp till stående utan att ha nått att resa sej mot. Det går väl sådär än så länge, men med den envisheten den lille ligger inne med så gör han nog snart det med. :)


Nu ska jag jag i fatt min lilla busfis här. Ha en bra fredag! :)

 
 
karin - trattoria

karin - trattoria

15 juli 2011 10:55

sv: tack så mycket för omtanken! Pappa mår bättre men inte helt bra och det känns bra att vara hemma i sverige igen, det går liksom inte att slappna av om man bara oroar sig hela tiden... :(

http://trattoria.blogg.se

Lisa

15 juli 2011 14:01

Kan inte ens föreställa mej vilken pärs det måste vara. :(

 
Ingen bild

Sandra k

15 juli 2011 11:06

Kan hända att vi kanske våldgästar för ett glas vin senare ikväll om vi är hemma i hyfsad tid. Vore det Ok isåfall? :-)

Lisa

15 juli 2011 11:25

Alla gånger! :D Ni vet var vi bor. :P

 
charlotta

charlotta

16 juli 2011 23:38

Har du haft en usel bloggdag har jag minst sagt har några usla bloggveckor :=) Så är det ju i och för sig när man har semester. Hoppas att ni har en fin helg!

http://www.matrepubliken.se

Lisa

17 juli 2011 17:57

Ha ha ha. :D Varför tror man alltid man ska hinna med å blogga mer under semestern när det allt som oftast blir tvärtom...? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards