Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Ännu en dag..

Av Lisa - 16 juli 2011 22:11

Jahapp.

Soffhäng å blogg som vanligt innan sängen ropar för högt. :)


Förmiddagen spenderades hos barnens farmor i Mörrum där även barnens kusiner befann sej.

Vi var en bra stund på lekplatsen å jag hade kameran med mej. :D


När vi kom hem fick vi ett litet besök av M å P, som varit i Jönköping å handlat presenter till killarna. :D

Viggo fick ett super-fint micki-garage som han såklart gillade skarpt å Leo fick en bil som man trycker ner en gubbe i så kör den en bit sälv som var riktigt populär hos bägge grabbarna. :)


Vid halv fyra cyklade jag å Viggo till Ica. Jag har handlat varje dag denna veckan... Alltid är det nått...

Vi hade fondue till middag. Vi åt sent för det kändes inte som en Leo-vänlig-måltid.

Viggo däremot, han gillar att doppa grönsaker i dip så han fick vara uppe lite extra i dag. :D

(kolla Viggos tallrik,grönsaker med dipp var det ja.. Eller snarare dipp med grönsaker.. :P)  


Den unge herrn var ju dock uppe till halv tio i gårkväll å orkade därför inte hänga med hela middagen, men det var mysigt ändå. :)


Nu blir det till å sova här.

Jag lovar att bättra mej på bloggfronten, när semestern när över eller så. :D

Kram på er så länge!

Å släng gärna in ett hej eller nått, det är ändå rätt så några stycken som tittar förbi dagligen å tvåvägskommunikation är betydligt roligare än en massa malande från mej..! :D

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

17 juli 2011 12:02

Alltså jag har då aldrig smakat fondue! Det är bara ngt som man ser i filmer ;D äre ost och så doppar man saker i det eller vad äre? :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

17 juli 2011 18:01

Vi använder buljong som vi håller kokande på bordet å doppar grönsaker å kött i det. :)

 
Ingen bild

Lizette

17 juli 2011 16:09

Även en aktiv bloggare kan behöva ta semester ibland=) Din blogg är något över det vanliga, eller så är den vanlig för att du delar med dej av alla vardagliga saker. även jobbiga och trista. Jag ÄLSKAR din blogg. Och undrar dagligen när jag kikar in hur du hinner med allt? Ta hand om småkillarna, leka, sköta hemmet, och ställa till medlångkok och storbak. herregud vilken mamma dina barn har. Dom kommer va dej evigt tacksam för att du har valt dom före allt annat.

Lisa

17 juli 2011 19:31

TUSEN TACK! Jag blir rent tårögd av dina fina ord!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards