Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Hemmadag å en rastlös make.. :P

Av Lisa - 20 juli 2011 21:30

I dag har vi varit hemma hela dagen bortsett från en sväng till Ica på förmiddagen.

Det har varit mys bortsett från att den finns en person i den här familjen som är känd för sin rastlöshet å som blir en anigens retligt när det inte händer något.

Barnen har varit ganska gnälliga men jag tyckte det var en välbehövlig vilodag.


 

I morron öser vi vidare igen för då vankas det äntligen besök från Sölvesborg! :D

Det innebär att det är dags å grilla igen, men det blir fick den här gången. :D Har köpt både färsk lax å tonfisk i Ica's fiskdisk.

Det var första gången jag handlade av dem men det verkade va bra grejer. :D


Nu blir det en dusch å sen ska jag lägga mej.

Martin ska hämta M å P i stan efter konserten där så han ska stanna uppe. :D

Han har tydligen fått för sej att idag var dagen han slutade äta godis/kakor/sötsaker så det är nog å föredra att inte ha honom jämte sej när man ska sova. :)

Han har värsta abstinensen å satt nyss här i soffan å mummlade om att han ville bygga en hylla i garaget. Socker-abstinens å rastlöshet, vilken jäkla kombo alltså. :)   


Jag har förresten ont i huvudet i dag igen.

Kan man gå till vårdcentralen å söka hjälp för huvudvärk eller kommer de bara säga att det är nått psykiskt? :S


Gonatt på er!

 
 
Linda N

Linda N

20 juli 2011 23:25

Den där sockerabstinensen låter ju kanon! Om du inte vet var du ska göra hän honom så är det ok att släppa hit honom! Jag kan nog sätta han i arbete ;o).

De där dammsugarkulorna lät ju toppen. Skulle man kanske testa, fast inte gröna då!! :o).

Och vilken gullig kommentar du fått nedan! Kan bara instämma! Din blogg är superfin och mysig.

Kram!

http://knepstolparna.blogspot.com

Lisa

21 juli 2011 09:11

Du tycker det alltså? :) Visst, blir han för jobbig för mej så vet jag vart ni bor. :P
Å dammsugarkulor låter toppen i teorin i allafall, let me know om du hittar några som luktar godare än de gröna. :D
Tusen tack!

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

21 juli 2011 07:54

Men visst äre skönt med hemmadagar! :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

21 juli 2011 09:09

Det är ju det i mellanåt. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards