Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Sol å bad. :)

Av Lisa - 2 augusti 2011 19:56

Ligger här i min soffa å försöker designa om min blogg lite.

Det ganska dåligt hitintills då min webbläsare både segar, krånglar å kraschar. :S

Gaaah vad sånt är irriterande när man är inne i ett stim å har lust å förändra lite. :(

I vilket fall som helst har jag numera en frågeruta här i marginalen om man känner för å fråga mej nått som inte är i direkt relation till ett inlägg å inte vill kommentera.

Kommentarer är såklart alltid välkomna å nu även övriga frågor då alltså. :)

Tanken är att jag skulle byta färger lite å bilderna i menyn, men det får vänta på sej. :D

Kanske kan jag även fjäska lite för Linda å få en ny header med i sinomtid. :D


Vi har spenderat ett par timmar i solen vid mitt älskade hav i dag hela familjen.

I Köpegårda för att va mer exakt.

Det var ljuvligt å jag njöt av varje sekund i vattnet. :D

Bägge barnen badade å framför allt Leo verkar ha ärvt min kärlek till just detta. :)

Till å med Martin tog sej ett dopp å det hör ju inte precis till vanligheterna. :D

Mamma å pappa var också där en stund å deras sällskap är ju aldrig fel det heller. :D

   


Vi körde hem framåt eftermiddagen å barnen hann både med ett dopp i poolen å en hel massa lek innan det var dags för dem å lägga sej. :)

Nu sover de bägge två, våra underverk!  

Den äldre mannen i mitt liv tog cyklen upp till mamma å pappa för å måla lite å troligtvis stanna där å ta en öl med dem. :)

Är det semester så är det. :) Själv njuter jag lite av tystnaden framför datorn med Allsången i bakgrunden.










Vid nio ska jag sparka min dåliga karaktär därbak å ge mej ut på en snabb promenad runt byn.

Ingen har nappat på å göra mej sällskap så det får bli någon av årets sommarpratare i lurarna.

Vem det blir är ännu oklart, men jag har en uppsjö å välja mellan då jag inte hört en enda i år. :(

Nån som gjort det? Nån som var extra bra kanske? :)


I morron ska vi få fin-främmat för då kommer våra vänner från Falkvik hit. :)

Det är härligt med semester å man får tid å träffas lite oftare å inte bara är låst till helgerna.

När jag börjar jobba blir det varannan helg på jobbet för min del med så det gäller å passa på å njuta. :D

Speciellt när man som jag älskar att umgås å bjuda hem vänner. :D


Det var väl alltför nu det! :D

Kram å hej! :)







 
 
Ingen bild

Ellinor Bäckström

2 augusti 2011 23:26

Så kul att läsa din blogg, man blir på nåt sätt glad... Antagligen ditt sätt att skriva:-) Hoppas ni har en härlig sommar :-)

Lisa

3 augusti 2011 09:30

Vad glad jag blir! Tusen tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards