Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Underbart! :D

Av Lisa - 3 augusti 2011 21:27

Som jag var inne på i morse är då denna dagen min sista innan vi är tillbaka i verkligheten å Martin ska tillbaka till jobbet.

Visst jag är ledig fram till nio i morron kväll, men jag har både akupunktur(nio) å optikern(halv ett) inplanerat så det känns lite stressat...


I vilket fall som helst har det varit en ljuvlig dag.

Viggo stannade hos mormor å lekte när Martin målat klart å körde hem å vi andra begav oss till Ica för å handla mat. :D

När vi kom till mamma å pappa visade det sej att Leo tappat en sko.

Jag fick vackert sätta mej i bilen igen å köra tillbaka till affären å leta.

Men nån sko stod inte å finna.

Förrän jag kom tillbaka på Ängsvägen vill säga, då låg den där på gatan.

Den måste ramlat in under bilen när vi tog ur Leo å legat där hela tiden så jag körde en extra runda helt i onödan. Typiskt. :P

  Bilden har egentligen inget samband med texten, men det blir lite roligare med lite foton bland alla ord. :D

Just denna föreställer en nybadad å ruffsig Leo som utöver sin hobby: plocka i.. plocka ur.. :D



Borsett från sko-incidenten å ett bryt från Viggo's sida precis när våra vänner kommit, har den här dagen flutit på bättre än bäst. :D



Barnen har badat å hoppa å lekt så himla bra i dag.

Loke å Viggo har haft jättekul å Thea roar sej å Leo så bra så. :)

Vi vuxna har flummat omkring mitt i allt å ätit god middag å kladdkaka tills vi vara när å spricka. :D

Å så har vi planerat lite inför vår Vimmerby å Stugan-utflykt.

Eller jag malde mest på om maten å talade om vad de behöver packa i övrigt. :D

Jag hoppas verkligen barnen tänker somna i vettiga tider då vi får lite vuxentid tillsammans också, för det hör inte till vanligheterna precis. :D

Kul ska det bli i vilket fall, jag längtar en massa. :D

TACK FÖR I DAG!   

Tyvärr har jag inte tagit en enda bild(?!)


När våra gäster åkt hem snörade jag på mej mina easy tone å begav mej ut på pw.

Det blev ingen sommarpratare i kväll utan jag hade sällskap av Anna å Maja i stället. :D

Vi pinnade på en bra runda å det känns bra att va i gång igen. :)


Nu är det dusch-dags här men innan jag sluta ska ni veta att

jag har inte haft ont i huvudet på HELA dagen i dag! :D

Jippi!


Hörs i morron hörrni! :D


Får bli bild på Viggo också från stranden i går å vår vattenbana. :D

 


 
 
Ingen bild

jajja

4 augusti 2011 15:42

tack själva fina ni <3 Som sagt en underbar dag med underbara vänner :) Längtar till vår lilla resa :) Det ska bli superkul! Och du... Kan inte smälta hur god kladdkakan var, (resten av maten också såklart, men ett litet recept på kladdkakan kanske? :) många kramar från oss

Lisa

4 augusti 2011 19:50

Vi är ju bäst eller hur? :D
Kladdkakan hittar du här: http://bliminjast.blogg.se/2011/july/dumlekladdkaka.html#trackback

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards