Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Fina vännerna. :D

Av Lisa - 15 augusti 2011 20:14

Japp, i dag har vi som sagt haft vännerna från Falkvik på besök. :)

Alltid lika härligt å träffa dem! :D

Den här veckan ska vi dessutom få göra det hela helgen också, för då ska vi bo i stugan tillsammans fredag till söndag med ALV-besök på lördagen. :)

Det ska bli så så underbart kul!

Men jag hoppas det blir lite mysigare uteväder till helgen så vi slipper regn på lördag i allafall.

Vill ju kunna sitta ute på kvällarna med å grilla till middag, så som sagt, lite sensommar-väder nu please...? :)


Stina har ju då också varit här i dag å lagat köttbullar till alla. :D

Mycket goda. :D

Det var det sista vi såg av henne på ett bra tag då hon ska semestra utomlands hon. :)


Snällaste Jajja körde inom å hämtade upp en stå-bräda jag köpt på blocket.

Hutlöst dyr, men halva priset jämfört med en ny.

Den verkar passa nya vagnen men är inte på plats än. :)

Det krävs skruvande så jag har bara inte orkat ta tag i det i dag. :D


När våra vänner lämnat oss å åkt hem drällde vi mest runt tills även Stina skulle åka hem.

Hon lämnade efter sej en lapp med H&M-beställning som då som vanligt faller på min lott å skriva in. :)


En härlig dag har det varit trots regntunga skyar å höstgrått hela dagen. :)


Nu blir det en dusch här innan CSI.

Men först en gammal, gammal bild på Viggo å Loke. :)

 

 
 
Ingen bild

Emilie

16 augusti 2011 09:56

Hej å hå!
Nu är det evigheter sen vi sågs! Detta vill jag och Ture råda bot på, kan vi inte träffas och leka en dag? Såg btw MeandI:s nya kläder... så mycket fint till gossarna ju =) Hör av er om ni ärsugna på att ses. Kramar Emilie och Ture

Lisa

16 augusti 2011 10:34

Jag ska ha visning här den 21/9 klockan sex, då får ni hemskt gärna komma. :D
Den här veckan har vi fullbokat, men nästa kanske vi kunde ses? :)

 
Ingen bild

Emilie

16 augusti 2011 11:53

Vi kan alla dagar förutom onsdag, bestäm vilken dag som är bäst för er. Jag har precis bokat visning den 18/9 men ´kläderna är ju så ina att man kan tänka sig 2 demos på 4 dagar =)

Lisa

16 augusti 2011 21:09

Vi kan väl höras av på söndag å bestämma närmre? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards