Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Lek å skoj. :)

Av Lisa - 23 augusti 2011 21:00

 

Tre modiga vänner som klättrar på ALV. :D


Okej.

Tanke var kanske lite löst att vi skulle ha en lugnare hemmadag som i dag, men när Hanna frågade i går om Viggo ville leka med Ceasar var vi inte sena på å nappa på det. :)

Vi hängde på stora lekplatsen hela förmiddagen, det var svinvarmt men himla skoj ändå. :)

Viggo å Ceasar hade så pass kul att de hängde med oss hem sen å lekte vidare där. :)

Jag å Leo hade med trevligt så det var en fullträff, vad minstingen i sällskapet, Zion, ansåg är lite oklart, men han klagade inte i allafall. :D

Tack för i dag hörrni! :)


Efter vännerna åkt var det inte många minuter över tills min sista akupunktur-omgång. Jag hann duscha av den värsta lekplats svetten innan jag hastade dit. :P

Som sagt var det sista gången jag var där å jag hoppas jag ska slippa det framöver å att resultatet är permanent så huvudvärken håller sej långt, långt borta!


Hem å lagade middag i form av lax å blomkålsmos(för min del).

Viggo åt fisk som en dåre han, men Leo var på tok för trött för å äta alls.

Han har bara sovit en gång i dag, däckade halv tolv å sov till tjugo över ett non-stop.

Men det var väl lite i tidigaste laget för trött var han i kväll.

Lite gnälligt från elva å framåt innan han fick sova med, men jag ger det ett par dagar å hoppas han vänjer sej fort. :)


  Leo som gömmer sej från regnet å smaskar riskaka på ALV.


Efter middagen hade jag lovat Viggo(å mej själv! :P) ett kvällsdopp i sjön. :D

Sagt å gjort, vi plockade upp Gustav på vägen å åkte å badade. :D

Inte de mest idealiska förhållanden för bad kanske, men jag älskar det ändå. :)

Å Viggo blir mer å mer bad-frälst även han. :)


I morron ska vi till ÖF på förmiddagen å handla på eftermiddagen å på kvällen går jag på min näst-sista natt för den här sommaren. :)

Sen ska vi va lediga till den 1 november när det är dags för jobb å förskola även för oss.

Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det.

Jag kommer va förkrossad av längtan efter barnen, men samtidigt älskar jag mitt jobb som förhoppningsvis ska ge nya utmaningar å framför allt känns det ruggigt skönt å tänka på att det bara är en månad med minimi-lön kvar(oktober är jag inte f-ledig utan har semester)!

Även om pengar inte är allt ska det bli så skönt att kunna unna oss lite mer å inte behöva snåla hela tiden. :D


Nu blir det tidig läggning för min del, med lite tur genererar det i nån minuts extra sömn i natt att ha tillgodo i morron på jobbet. :)


Natti natt!


Trivs med livet en sen kväll i Stugan. :)

 


 
 
Ingen bild

jajja

23 augusti 2011 21:48

Fina bilder på våra hjärtan <3

Lisa

24 augusti 2011 12:05

Jag har massor till! :D

 
Ingen bild

Hanna

23 augusti 2011 21:50

Tack själva för idag, var mycket trevligt. Och med tanke på Cesars reaktion när vi skulle åka hem verkar det som han också trivdes:) han pratade länge om Viggos tigrar :) hoppas vi kan göra om det snart igen

Lisa

24 augusti 2011 12:08

Det hoppas jag också, ni är mer än välkomna tillbaka. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards