Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Lisa - 24 augusti 2011 20:00

Jag har fått min lönespec i dag, trodde jag skulle få tvåtusen,x, eftersom jag bara jobbat tre nätter i juli. Men vet ni?

Jag fick det dubbla! :D

Tacksamt! :)


I natt är det jobbdags igen.

Vet inte vilka jag ska jobba med, men håller mina tummar för att de jobbar på vilka de än må vara!


Jag är inte så taggad alls om jag ska va ärlig, utan känner mej lite trött men det får ju funka. :)

Bara två nätter kvar nu som sagt! :D


Dagen i dag bestod av ett svettigt besök i församlingshemmet.

Fy vad varmt där var i dag å jag var ju uppvärmd efter promenaden dit också.

Förrutom hettan var det ett lyckat besök, många trevliga mammor å barn i dag. :D


Leo höll sej vaken till på hemvägen å var inte gnällig alls trots utebliven sömn på förmiddagen. :D

Han fick inte i sej nån lunch innan han somnade så jag tror han hade sovit längre om han inte vaknat å varit hungrig vid kvart över ett.

Det går bra det här med nya sov-vanor än så länge. :)


Eftermiddagen gick åt till handling å middagslagning. :P

Båda barnen var sugna på å hjälpa mamma i köket i dag. :)

 


Nu ska jag bege mej här, ska hämta lite paket på Reptil på vägen med nämligen. :P


Be back tomorrow!

Sovgott!

Av Lisa - 24 augusti 2011 08:21

Barnen sov helt okej i morse, Leo till halv sju å Viggo till kvart över. :)

Betydligt bättre än sist jag skulle jobba å de steg upp tjugo i sex. :)


Sitter ensam kvar vi frukostbordet med mitt kaffe, barnen leker med djur på golvet å bråkar å kelar om vartannat.   


I dag ska vi till Öppna förskolan. Tror vi ska gå dit. :D

Ska bli spännande å se hur vi ska lyckas hålla Leo vaken, först å främst på vägen dit...


I eftermiddag blir det en runda till Coop för å fylla på skåpen här.

Å i natt blir det som sagt jobb.

En helt vanlig vardagsdag för de flesta av oss i familjen, Martin han tar ju däremot fredag redan i dag då han ska va ledig å hemma med grabbarna när jag jobbar. :D


Jag längtar till den riktiga fredagen jag, när jag sovit färdigt för då tar hela familjen helg.

En obokad sådan för första gången sen jag vet inte när. :D

Det ska bli fruktansvärt skönt å här ska storstädas vill jag lova! :D


Nu ska vi klä på oss! Ha en bra dag!



Mer från alv... :)

     


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards