Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lisa - 31 augusti 2011 21:17

Hemkommen från promenaden.

Vi hade väl kommit lite mer än halvvägs på rundan när regnet kom.

Jag hade såklart bara fleece på mej å blev dyngsur, men det var det värt. :D

En uppfriskande rask promenad med Sandra är liksom aldrig fel oavsett väder. :D


Ska väl egentligen bara masa mej till duschen nu å sen lägga mej, men först vill ni väl veta vad vi gjort i dag? :D

 

Jo, vi har gått till Öppna förskolan, lekt där, gått hem, stannat på lekplatsen, kokat köttgryta, väckt surdegar, lekt en massa, läst böcker å krigat med klätterapan Leo om var det är okej å klättra... :P


I morron kommer äntligen Nojel, Viggos allra bästa vän. :)

Turligt för mej kommer han med ett trevligt följe i form av bästa Hanna å Ella så jag å Leo kommer inte va sällskapslösa vi heller. :D


Nä, duschen nu då sen sätta fördeg till morrondagens surdegsbak. :)

Av Lisa - 31 augusti 2011 19:16

Ska alldels strax möta upp Sandra för en promenad runt byn.

Har haft en ganska tuff eftermiddag här med en evigt klättrande å småtjurig Leo så det ska bli skönt å komma ut lite. :)


Jag ska såklart blogga mer sen när jag är tillbaka, men ville mest göra er lite uppmärksamma på att alla inlägg jag skriver inte kommer med på facebook. Så om ni inte vill missa nått, gör ni bäst i å kolla inom direkt här på bloggen i mellanåt. :)


Under tiden jag går, kan ni vill komma med lite spännande GI-matförslag?

Frukost,lunch, middag, mellanmål, you name it!

Det är så lätt å köra fast så allt är välkommet. :)

Jag har lite smått å gott på lager här också, så vi får se om jag hinner dela med mej i kväll eller i morron. :)

Av Lisa - 31 augusti 2011 13:00

I måndags var Monika här med en laddning grejer från Mary Kay.

En hel massa som varit slut länge, å nu kan jag äntligen både visa mej ute under dagtid å slipper se ut som jag är påväg ut på walk of shame med gammal mascara i hela ansiktet varje morron. :)

  Ni som vet i vilken prisklass dessa produkter ligger kan lätt räkna ut att beställningen grävde ett djupt hål i min plånbok.

Men det är det värt, varenda dyr krona för det finns inget annat som håller samma klass eller som passar min hud så bra som Mary Kay :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards