Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lisa - 1 augusti 2011 09:14

Solen strålar å det är perfekt strandväder här.

Jag vill till havet, men det får bli sjön i å med att jag ska bli stucken av ett gäng nålar vid ett. :)

Om vädret håller i sej så SKA jag till havet i morron i allafall. :P


Sitter inne just nu för å ringa mina samtal. Mvc står högst på listan, men man måste gå via landstingets växel å de svarar inte ens...

Å när de väl gör det, blir man kopplad, men det är många som ringer så processen måste göras om hela tiden.. :S

Hur vore det om det blev lite moderna å använde sej av internet-bokning? :)

Jag var ju till å med där häromdagen för man aldrig kommer fram, å försökte boka tid via deras reception.

Det fick jag inte men hon som jobbade påstod att de hade call-up-funktion, men den hörde jag inget om nu...

Suck..!


Samtal nummer två får vänta till tio då det ska gå till specsavers å jag hoppas på en tidig morrontid nån dag redan denna veckan så jag kan gå till botten med misstanken om att fel styrka på glasögonen ger mej huvudvärk...!


Dags å packa badväskan! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards