Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Jippi! :D

Av Lisa - 6 september 2011 07:39

Hurra å hallelulija, det regnar inte i dag!

Höstsolen tittar fram å det är nästintill molnfritt. :D

Förhoppnigsvis kommer det forstätta i samma banor så vi kan fullfölja våra planer för förmiddagen.


Så fort vi är klara här ska vi ta med oss en kylväska(att ha köttet i) å köra till CityGross.

Där ska vi köpa lite kött å spana in man kan fynda några leksaker till 20%. Gärna nått från FischerPrice å pussel att ge till Leo på lördag. :)

När vi handlat det vi ska blir det stopp på stora lekplatsen i stan å efter det blir det ett matinköps-stopp till, på Ica.


Ska försöka handla det mesta till tårtorna å salladerna i dag.

Måste ringa pappa först bara för han hade en massa upplägg för sallad, men i mitt huvud står det still nu. :)

Jag vill gärna ha i allafall en sort utan kolhydrater (ris/pasta) å nått som är säkert är att det inte kommer bli med kassler. :P

Ska baka nått bröd också å ha dressingar(hemmagjorda!) till.


Eftersom jag å Viggo ska spendera lördagsförmiddagen på gympan gäller det å förbereda så mycket som vi kan redan tidigare.

Efter experttips från Sanne så ska jag baka tårtbottnar å göra det första på fyllningarna redan på torsdagkväll å sen ska jag fylla tårtorna redan på fredag. :)

Hoppas de blir någorlunda okej, det där med det estetiska å dekorering är inte min starka sida direkt. :)


Dags för kläder då. :)

Ha en bra dag!


 

 
 
Ingen bild

Marina

6 september 2011 10:29

jag har köpt ett pussel med bondgårdsdjur och traktor på till Leo

Lisa

6 september 2011 12:53

Då blir han glad!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards