Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Vilka är ni..? :)

Av Lisa - 6 september 2011 14:09

Ja.

Jag vet vi har gjort det här förr.

Men det är bara det att det är så himla, himla kul å höra lite från er också. :)

Ni kan väl presentera er lite nu? :)

Lämna en kommentar med lite fakta om dej å varför du besöker min blogg, innan du hastar vidare i dag. :D

Det kan ni väl bjuda på va?

Snälla..? :)


 

 
 
ida

ida

6 september 2011 14:29

Mitt namn är Ida. En gift 2 barnsmamma som bor i Mörrum. Fyller 30 (!!!!) nästa år. ;-)
Jag läser din blogg för att det är en vardagsblogg och en ärlig sådan. Ibland är det KUL att vara mamma och fru ibland inte. Igenkännings faktorn är hög!
Kram :-D

http://www.idus.bloggagratis.se

Lisa

6 september 2011 15:28

Trevligt! :D

 
maria

maria

6 september 2011 14:34

Äger du en Iphone? Eller känner du kanske någon som gör det som du skulle vilja ge en present?
I sådana fall tycker jag du ska vara med i min tävling om ett Ipone skal med värde upp till 500 kr! :D

Direkt länk: http://crazyminds.blogg.se/2011/september/vinn-ett-iphone-skal-min-forsta-tavling.html

om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt

http://crazyminds.blogg.se

Lisa

6 september 2011 15:39

Får jag kolla då...

 
Ingen bild

Lizette

6 september 2011 14:44

Som du vet efter alla mina kommentarer så heter jag lizette. Jag är 29 år och sambo med emil sedan 4 år tillbaka. inga barn men en katt som heter Nils-erik. Läser på komvux och jobbar lite extra inom förskolan.
Jag har följt din blogg i perioder.(läser ifatt ibland=) vet inte hur jag halkade in på den men nu är jag fast. Gillar din förkärlek för matlagning, vilket är mitt STORA intresse.

Lisa

6 september 2011 15:39

Spännande. :)

 
Ingen bild

jajja

6 september 2011 14:46

Jajja, sölvesborg, pluggar, tvåbarnsmamma och väntar på att bli gift ;)

Lisa

6 september 2011 15:03

Å min bästa vän!

 
Ingen bild

Tina Håkansson

6 september 2011 14:48

Jag är en facebookvän som bara älskar att läsa din blogg och om ditt liv även om jag aldrig träffat dig i verkliga livet. Du förgyller ofta min dag med dina härliga inlägg och även dina fina inlägg på min facebooksida! :) Kram

Lisa

6 september 2011 15:04

Roligt å höra Tina!

 
Ingen bild

lizette

6 september 2011 15:41

Lizette heter jag som följer din blogg så ofta tiden finns(annars läser jag ifatt=) jag är 29 år sambo med Emil. pluggar och jobbar lite extra vid sidan om. Vet inte hur jag ramlade in på din blogg första gången. jag blev iallafall fast av ditt intresse av mat som du gärna delar med dej av. Jag är en lika stor fantast=)

Lisa

6 september 2011 15:59

Intressant läsning! :)

 
Ingen bild

lizette

6 september 2011 15:43

min kommentar kom med igen. min dator strulade till det så jag var osäker på om det kom med. därför olika info:)

Lisa

6 september 2011 15:58

Det är lugnt. :)

 
Ingen bild

Ellinor

6 september 2011 18:26

Jag heter Ellinor är 30 år, trebarnsmamma och bor i Mörrum:-) Jag besöker din blogg minst en dag varje dag.. Det är en av anledningarna att jag kollar, att det verkligen uppdateras och då många ggr flera ggr per dag... Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag gillar att läsa din blogg, sättet du skriver på kanske... Ett ärligt vanligt liv, och så imponerande att du kan skriva så mycket och ofta utan att det blir långtråkigt eller enformigt:-) Dessutom är det lite kul att du är gift med Marinas (som jag var med mycket förr) retsticka till Lillebror:-)
Du är en bra mamma med en rolig blogg!!! KRAM

Lisa

6 september 2011 20:52

Tusen tack!

 
therese

therese

6 september 2011 19:31

hej! jag heter Therese. är sambo, mamma till två busungar, bor någonstans på västkusten. jag slank in på din blogg av en slump, en trevlig sådan :-)

http://www.annuentherese.blogg.se

Lisa

6 september 2011 20:48

Så kul! :D Då måste jag kolla tillbaka hos dej ju. :)

 
Frida

Frida

6 september 2011 21:45

Frida heter jag, vet inte hur jag hamnade här, vi läser ett par bloggar båda två har jag kommit på iallafall.. Jag är en 2-barnsmamma( Tvillingar) Född i småland, men bor nu i Skåne (Höör).. Fortsatte läsa dig för du känns ärlig!

http://fridala.blogspot.com

Lisa

6 september 2011 22:23

Spännande! :) Roligt att du vill fortsätta läsa. :)

 
Karro

Karro

6 september 2011 23:24

Karolin heter jag 31 år ung! Mamma till 3 härliga grabbar i åldrarna 6, 3 o 11/2 år!!
Älskar att blogga som du kanske vet;) o älskar att följa andra bloggar som ex din;)!!
Lever i djupaste Smålands skogarna, närmare bestämt skillingaryd! Är egentligen en dalkulla från början, men har bott här i 12 år nu!!
Kämpar med min vikt o drömmer om ett stort o fluffigt bröllop en dag! Bara min kära sambo får fingrarna ur o friar;)!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Lisa

7 september 2011 12:03

Kul kul! :D

 
Emma

Emma

7 september 2011 09:59

Emma här! 3-barnsmamma från Mörrum. Har följt din blogg i flera år nu, sen innan Viggo föddes;)
Den är intressant för du skriver om så många olika ämnen och det blir ofta intressanta diskussioner=)Och så uppdaterar du ofta dessutom!
Kram

http://www.bjorkbackagard.se

Lisa

7 september 2011 12:03

Så roligt! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards