Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Lisa - 12 september 2011 21:50

I kväll är jag faktiskt rejält impad av mej själv. :D

Förrutom några helt makalöst tunga styrkeövningar klarade jag hela passet utan minsta lilla maskning! :)

På en dålig dag dessutom. :D

Wiiiihoooo wiihooo. :D


Det som återstår av dagen är en snabbdusch å sen hopp i säng.

Hoppas på bättre sömn denna natt, men det verkar inte så lovande med tanke på att det är storm ute. Jag tillhör inte den skara som anser regn vara rogivande nämligen.


Anyway, i morron ska jag å min stora son på teater, bara han å jag. :)

Leo ska stanna hemma med farmor så vi får lite egentid.  

Det ska bli så mysigt!


Gonatt på er nu! Sov så gott! :)


Av Lisa - 12 september 2011 19:10

Den här dagen har absolut inte varit värre än nån annan rent fysiskt eller praktiskt.

Barnen har varit sina vanliga glada jag å vi har inte haft några måsten att oroa oss över.

Ändå. Jag känner mej supernere. :(

Antar att det hänger i hop med trötthet då natten inte var nån hit, men det är så trist å känna sej såhär, såhär tom liksom.

När man egentligen är superglad å lycklig över allt det fina i livet.

Jag trodde mina nya p-piller skulle bita på pms:en på stört(önsketänk kanske..?) men det verkar som jag är inne in nått depp stimm som känns misstänkt likt just pms.

Känner mej så ful å sliten, å eftersom jag har vissa shopoholicska-drag, så vill jag ju såklart köpa mej lite lycka sånnahär dagar.

Men se det är stört omöjligt efter kalas å ett årsdagar, för det som finns över på mitt konto kommer gå till uteslutande mat å annat som man kan hitta på ica eller coop...


Jag ska alldeles strax masa mej ut i bilen å köra å träna, med ett komplett par gympaskor dagen till ära. :P

Det ska bli skönt å det känns bra å göra det, men det ska erkännas att det hade varit tusen gånger lättare med sällskap...


Återkommer sen framåt tiotiden som vanligt!

Hej så länge! :)

Av Lisa - 12 september 2011 13:10

I dag har den här mamman de första förberedande inköpen inför barnens förskole-start(som nu är spikad till den 10/10...).

Allt ska bli rätt den här gången, ny förskola, ett nytt barn å en ny inställning. :)

Å ordning å reda ska det bli, men hjälp av detta. :)


 

Namnnappar till Leo från Namnnappen.

Å namnlappar till bägge barnens kläder från namnlappar.se


Ett steg i rätt riktning eller hur? :D

Av Lisa - 12 september 2011 07:56

Här tar vi det lilla lugna i dag.

Leo är fortsatt dassig, men Viggo har bara klagat lite på kli i näsan hittills.

Vid halv fem fick jag stiga upp å ge Leo nässpray å sen sätta mej med honom i en stol tills det verkade. :(

Stackarn var så ledsen men lugnade sej å somnade om en liten stund till i allafall.


Planen om en lugn hemmadag kvarstår, även om det måste bli en bröd-å-mjölk-tur till affären.

Viggo är redan i gång å leker med bodgården på sitt rum medan Leo röjjer runt här hos mej å klättrar på diverse  trip-trap-stolar å allt annat han kommer över. :D



Ska snart sörpla upp det sista kaffet å se till att vi får kläder på oss i dag åtminstone. :)


Ha en bra dag å glöm inte å hälsa! :P


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards