Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Vad är det med denna veckan?

Av Lisa - 15 september 2011 08:37

Har varit vaken sen fem.

Leo har haft sprut-ont å var uppe i natt med.

Det här veckan har verkligen varit usel sömnmässigt för minsta sonens del, först en envisförkylning sen två onda stick på benen. :(

Min kropp vill inte alls vakna å mental har väl min IQ sjunkit flera nivåer vid det är laget.

Torsdagar är ju mina värsta i vanliga fall, men i kväll lär jag va ännu lite tröttare.

Jag känner mej ändå okej.

Vad finns det mer å göra, inte pipa över förlorad sömn utan bara streta på. :D

Jag är tacksam att det där monstret som tagit över Viggo i tisdags flyttade ut ganska fort åtminstone. :D


Nått som det däremot inte varit brist på denna veckan så är det tv-tittande.

Vi sitter i gillestugan jag å Viggo, nu igen.

Jag gillar egentligen inte alls att han ser så mycket på tv, men jag är lat å orkar inte tjata eller hitta på nått som lockar mer just nu.

Jag hatar mej själv lite för det, men tröstar mej med att klockan bara är nio å dagen kommer erbjuda mer än tv senare...


Längtar till helgen då Martin också är hemma.

Den här helgen ska jag inte spendera en massa tid i köket heller utan har tid å leka med bägge barnen bägge dagarna. :D


Usch vad jag fryser i dag med, önskar jag hade en varm å gosig kofta att krypa i hop i...

Den här hade inte varit helt fel...

Varför snålar jag alltid ut å tycker koftor är för dyra?

Denna kostar 250 kronor, men man använder ju dem tills de rasar, å det är det ju inte dyrt alls...


Det verkar inte blåsa lika mycket i dag å det regnar inte heller så vi ska masa oss ut senare, det är ett som är säkert. :D


Ha en bra dag!

 
 
Ingen bild

Lizette

15 september 2011 13:33

Åh den koftan ser supermysig ut. jag är likadan när det kommer till koftor. Dom ska va billiga, lagom långa, tjocka osv därför köper jag aldrig någon för att dom inte uppfyller dessa kraven:)

Ett tips på helgens aktivitet... Såg att det ska va öppet hus på brandstationen i karlshamn mellan 10.00-14,00 med korvbjudning och aktiviteter för barn på lördag. Åka brandbil och sånt som småkillar gillar. Jag ska till olofström med min brorsson där dom också har öppet hus. Tror det kommer uppskattas=)

Lisa

15 september 2011 15:38

Ha ha, precis, jag vill med ha en viss sorts kofta, med stora knappar ända upp, så å lägga en massa pengar på nån som inte uppfyller kraven, det gör jag bara inte. :D

Tack för det tipset, vi har faktiskt inga planer för lördagen så det är inte alls omöjligt att vi letar oss dit. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards