Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Dålig dag. Igen?!

Av Lisa - 19 september 2011 13:29

Jo, jag vet att här var en himla massa gnäll hela förra veckan.

Å jag vet att det är svintrist å läsa om.

Men here we go again...

Jag har en urusel dag. :(


Viggo's gnäll å tjabb sliter ut mej fullkommligt, det spelar liksom ingen roll hur eller vad jag gör, allt blir bara fel ändå. :(

Jag hittar på saker, vi träffa kompisar, gå på öppna förskolan å leker, men nä inget duger.

Jag tappar liksom lusten helt.


Känner mej ensam i dag.

Som om ingen annan är i samma situation längre.



Hela förra veckan längtade jag till fredagkvällen när jag skule få komma hemifrån å få ett brejk å hämta ny energi.


Redan i dag är den energin nere på noll.

Jag behöver uppenbarligen mer.

Å så vill jag inte känna.

Känna att jag behöver pausa från mina barn för å va en bra mamma..?

Jo, det är normalt kanske, men det känns liksom inte som jag.


Nä.

Ledsen är vad jag är, för det är inte så här jag vill spendera mina sista lediga mammadagar.

Jag vill att vi ska ha mysigt å roligt tillsammans in i det sista...

Nu känns allt mest sorgligt...

 
 
Ingen bild

angelica

19 september 2011 15:52

3 åringar är omöjliga ibland, så är det bara :D Han bättrar på sitt humör snart igen lille Viggo, du får tänka att han är i en utvecklingsfas nu o att det är därför han håller på o jävlas. O du, unna dig lite extra egentid nu de kommande helgerna eller kvällarna innan du börjar jobba, det är du VÄRD! kram från en som också har omöjliga små barn ibland (just nu är zelma 20 ggr värre än ofelia, 2 ½ år o lite för tidig in i trotsen... bläääää) KRAM Angelica

Lisa

19 september 2011 18:27

Tack fina du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards