Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Jo man tackar. :D

Av Lisa - 22 september 2011 13:20

Natten som gick kan bara beskrivas med ett ord: h-y-st-e-r-i-s-k!

En liten skrikande å otröstlig son med misstänkt tandspricknings-värk å en skrikande, sparkande å ålande stor son med uttalad växtvärk.

Mina små stackare. :( Vad det är hemskt när inget hjälper.


När jag vakande tjugo i sex efter ett par fjuttiga timmar sömn där på morronkvisten gjorde jag så med nackspärren from hell. :(

Jag blir galen alltså, å känner mej som en gammal kärring för förrutom den här förlamande smärtan i nacken har jag ont i en fot.

Höger närmare bestämt, det gör så sabla ont så jag haltar. :(

Det släpper inte det mista heller, men gör mindre ont när jag har skor på mej så det är väl nån snebelastning eller nått.

Ovanpå det har jag ont i tummen, alltså riktigt ont, men där ser jag ett driekt samband mellan när jag lyfter upp Leo(eller Viggo med för den delen) å det är ju inget å göra åt utan bara försöka lyfta annorlunda.


Nog gnällt, för jag känner mej inte ens lite gnällig egentligen.

Vi har tvärtom en riktigt mysig dag.

Jag å Viggo har varit på en bra teater å köpt kantareller på torget(jag vill ut å plocka men vädret vill aldrig när jag vill!).

Viggo är för övrigt myset själv i dag å berättar att han älskar oss å att vi är gulliga stup i ett.   

Vi leker piratskepp i hans säng i dag också men har tv-paus at the moment.


Jag är sååååå sugen på å åka till skogen, men det känns inte som det är läge för detta i dag.

Men i morron? Håll tummarna för att det inte öser ner så vi kan leta lite svamp då. :D


Det verkar som vi får besök inom kort då Stina är på intågande å framåt kvällen kommer den en barnbarns-längtande mormor också. :)

Trevligt trevligt! :D


Hade tänkt å träna i kväll, men nacken å övriga krämpor sätter stopp för detta så om vi har tur hinner jag blogga i fatt lite.

Har bland annat ett fint fint recept, shoppat å en massa mat-tankar å vill-ha's på lager. :)


Vi ses helt enkelt. :)


Kanske blir det Bredasjön i morron som sagt.

Sist vi var där såg det ut såhär. :) (slutet på augusti förra året)


 

 
 
Mallan

Mallan

22 september 2011 19:45

Usch! Lägg dig i ett varmt bad :-)

http://mallaochlouise.blogspot.com

Lisa

22 september 2011 20:59

Det fick duga med en dusch.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards