Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Lisa - 29 september 2011 22:08

Hämtade inget mindere än två paket på Reptil på hemvägen från kalaset.

Ett från Adlibris å ett från Me&I.

De innehöll bägge två en hel del trevligheter. :D

Jag är bland annat stolt ägare av en sånhär tunika!


 

Trevligt med lite utökat utbud i min gaderob, för jag kan säga som så att det är ju inte trångt där på något vis...

Av Lisa - 29 september 2011 21:30

Jag ligger fortfarande helt fel i tiden å känner liksom att det borde va fredag i dag.

Mycket dumt då jag till å med har en extra vardagsmorron denna veckan i å med att Martin lämnar hemmet nånstans mitt i natten i morron.


I dag har vi som bestämt tagit det lugnt, varit ute i det fina vädret å bara lekt.

Försökte mej på å dammsuga, men det var en liten busunge som drog ut sladden hela tiden å som inte gav sej så jag la ner det ganska fort. :P

Det blev en sväng till stora lekplatsen på eftermiddagen å efter det ett torsdagsbad innan vi åkte på kalas i Mörrum.

Nellie fyller år i dag! Grattis!


I morron ska vi utmana ödet å åka till stan.

Eller ja, till Jysk i allafall å köpa platsbackar.

Å sen vill jag till Bus och rackartyg, å köpa lite grejer som jag trodde jag beställt från Villervalla, men så var tydligen inte fallet.

Vi får se hur det slutar, men det ska förhoppningsvis inte sluta med bilkrångel i allafall. :)


Jag har varit ute å försökt motionera bort kvällens höga kolhydrat-intag i sällskap av Sandra, trevligt värre. :)

Jag gick i allafall på så pass att jag blev svettig trots magknip som var en direkt reaktion på potatiskakan. :(

Nu blir det därför den där obligatoriska duschen innan sängen kallar. :D

Gonatt!

Av Lisa - 29 september 2011 10:04

Här har vi firat torsdagsmorron med driftstörningar hos e:on å stömavbrott som följd.

Jag hann få färdigt kaffe å frukostvälling innan allt bara slockande.

Värst var såklart att modemet var dött, tur man har en smartphone alltså. :)

Annars borde ju strömavbrott mitt på ljusa dagen inte påverka så där märkbart, om man inte råkar ha duschen i en mörk källare då vill säga. :D

Jag brukar vackert få vänta med å duscha till kvällstid eftersom barnen inte kan va själva på övervåningen för jag inte hör dem från badrummet, men i kväll ska vi på kalas så i dag hade jag verkligen planerat å duscha när Leo sov.

Jag hann detta, för strömmen kom tillbaka för en kvart sen å då slängde jag mej i duschen, å Leo han sover faktiskt än han. :)


Viggo har stimmat i natt igen. :( Å Leo envisas med å vakna å kräva mat för å somna om så jag känner mej lite mör även fast vi fick lite sömn på morronkvisten.

Då lyckades jag drömma en massa å vaknade helt svett. :S


Som sagt så blir det bara hemma-häng i dag.

Är sugen på å städa bland mina kläder, om grabbarna vill ställa upp på detta. :P

Vi får väl se, kan bli städ av hus å bak kanske?

Eller inget alls. :)


Ha en bra dag mina vänner! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards