Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

All extra förvaring...

Av Lisa - 1 oktober 2011 12:30

... är bra förvaring, å då framför allt när man är en familj på fyra varav två är barn. :D


Vår hall är inte så himla bred precis, särskilt inte när vi nästan jämt har en stor vagn parkerad i den.

Vi har sen vi renoverade å Leo föddes gjort oss av med en MALM-byrå modell större men behållt en i den smala höga varianten.

Barnen har alla sin pinaler i ett eget hörn, med krokar, skohylla å vägghylla med korgar, dessa korgar över fyllda till max å helt ärligt har jag ingen aning om vad som finns i botten av dem.

Satt å funderade på om man skulle köpa en till smal byrå att ha jämte, eller ersätta den med en stor men det kändes som detta skulle ta för stor plats i anspråk.

Sen slog det mej, att vi hade en liten, nattduksobordsvariant stående i källaren. :D

Den sväljer väl inte så mycket i sina två lådor, men det var bättre än inget.

 

Jag vet inte vad ni tycker, men för mej passade det ypperligt. :D

I det hörnet brukar vi alltid ställa våra väskor, å det ser bra mycket bättre ut å ha dem på nått än direkt på golvet. :D

(sen att vissa ställt sin jobbväska på golvet ändå, det är inget jag ställer mej bakom.. :P)


Perfekt när man kan använda sej av det man redan har hemma för å åstakomma förbättringar med. :D

Ska bara bli färdig till å flytta över barnens grejer i den också... :D

 
 
Ingen bild

Jajja

1 oktober 2011 15:37

Det blev ju jättebra!

Lisa

1 oktober 2011 19:28

I know. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards