Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Hmmm...

Av Lisa - 7 oktober 2011 10:15

Klockan är bara strax efter tio å här sitter jag med världens huvudvärk å känner mej otillräcklig.

All min tid å energi går åt till å stoppa Leo från livsfarliga upptåg.

Han är så förbannat envis att om han väl gett sej på nått, så går det inte å avleda på något vis å när man tex. stoppar honom från å klättra upp å ställa sej på bordet för tusende gången så gallskriker han som om han blev misshandlad. :(

Jag tycker så synd om Viggo, för så fort jag sätter mej med honom för å göra nått måste jag efter ett par sekunder slänga mej efter Leo. :(

Jag vet snart inte vad jag ska göra...

Här finns ju inte så värst mycket barnfarligt, men han hittar det lilla, klättar mellan fåtöljer, på Viggos pall i köket, på stolar å drar ut lådor...

Det blir ju så trist å energikrävande å jaga, jaga, jaga å sen gallskrik på det.

Stackars Viggo. :(

Han kräver verkligen inte mycket, pysslar mest med sitt.

Han har hållt på å pusslat nu i ett par dagar å i går åkte prälor å pärlplattor fram. :D

Men det känns så tråkigt att när han väl vill ha hjälp eller sällskap så måste jag rusa i från hela tiden..


Det ska som sagt blir härligt med helg, då är vi i allafall två...


Har precis försökt roa Leo på diverse sätt, men han bara skrek å skrek å skrek så jag fick ge upp å lägga honom i vagnen där han däckade på stört.

Ingen reda med sömnen i dag heller alltså...

Han sov på förmiddagen i går å vaknade efter trettiofem minuter sen på eftermiddagen å var gnällig (läs: skrikig....!) å klängig hela eftermiddagen sen.

Det ville jag undvika i dag å skulle försöka få till en sovning, men det sket sej det...! :(


Jag hoppas att det är min mysiga solstråle som vaknar sej å att dagen blir bättre sen, för jag är som sagt ganska utmattad redan..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards