Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Hugedamej..

Av Lisa - 16 oktober 2011 08:37

Gårdagens absolut bästa köp.

En mini skateboard till Viggo. :)

Han har önskat sej det länge, å jag kunde bara inte låta honom vänta till jul med å få den heller.. :) 


Tomten gjorde dock en hel massa inköp, å barnens julklappar liksom småkusinernas, Gustavs å mormorn å morfarns är så gott avklarade. :D

Dock hade jag gärna sett att jag hittat mer klappar, men det var för trångt å jobbigt för mej så jag gav upp det ganska fort...


Gomorron på er mina vänner.

Även om jag tyckte gårdagen var hysterisk värre var natten som följde nästan ännu värre. :(

Leo vaknade med feber i går morse, å även fast den la sej framåt natten har han haft ont å skrikit, skrikit å skrikit i stället för å sova. :(

Han dreglar som en besatt på får inte i honom nått vidare alls i varken mat eller dryck-väg så jag gissar att han har ont i den lilla halsen.. :(

De två timmar som han faktiskt sov i sin egen säng stod Viggo för skrikandet. :(

Värsta sortens växtvärk som var snäppet ännu olidligare för han åt dåligt i går innan han la sej. :(

Jag har suittit en fåtölj med Leo men det har bara hjälpt i korta stunder å Martin har dragit det tyngsta lasset av vaggande å trötsande.

Han steg upp med barnen med vid sex medan jag sov vidare till åtta å det är jag sjukt tacksam för!  


Om inte Leo mirakulöst blir frisk i morron verkar det som det var ett smart drag att börja med inskolningarna en vecka innan vi egentligen behövde för de här ilskna dagisvbacillerna kan kosta oss många dagar.

Typiskt just för att jag var så impad att de inte ens blivit snoriga denna veckan så kommer det här från igenstans.

Jag är lite glad att det inte är magsjuka i allafall.


Leo å jag ska bara hålla till här hemma i dag.

Martin ska till Mien å hjälpa Håkan, å Viggo kanske följer med.

Det återstår å se.

Jag känner mej sömnbristen till trots ganska så plocksugen.

Hade varit skönt å gå in i en ny vecka med ett nystädat hem, men vi får se hur det blir med den lilla sjuklingen å hur länge Martin blir borta.


Nu ska jag duka fram till frukosten, en väldigt sen sådan i dag, sen ska jag söndagsmysa så mycket jag bara kan med mina fina pojkar som jag såklart längtade mej halvt fördärvad efter när jag var på bortaplan i går. :D


Ha en härlig söndag så hörs vi igen i kväll. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards