Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Sista lediga dagen.

Av Lisa - 31 oktober 2011 10:00

Leo har inte alls kopplat den här med vintertid å vaknade redan halv fem i morse.

Nu var han så trött att jag la honom i vagnen sen sov han på en minut. :)

Lilla gubben, det är inte lätt å hänga med.  

Viggo däremot han tog sej sovmorron till kvart över sju han. :D


Trots att jag varit upp i snart sex timmar har vi inte fått mycket gjort i dag, åtminstone inte ännu.

Funderar på å släga i hop lite rågbullar å lägga i frysen att ta till som kvällsmat när tiden inte räcker till.

Jo visst, jag ska inte äta bröd, men ibland så... :)

På tal om det så måste jag ta tag i mitt liv igen denna veckan.

Jag vill gå ner en hel massa till så här finns inte utrymme för å ligga på latsidan(egentligen inte ens på helgen, men jag måste njuta lite av syndigheter då för å orka med veckorna. :P)


Jag är galet sugen på soppa, gärna en varm å lite stark sådan, typ gulasch eller för den delen en chiligryta eller nått ditåt. :D

Långkok å höstig mat liksom. :)


CityGross har visst börjat med självscanning nu. :D

Tjooohooo!

Jag ska dit i veckan å scanna in oxfilé å högrev för glatta livet. :P


Köpte ju planksteks-plankor i Ullared som jag planerar att testa på fredag.

Martin som älskar plankstek på restaurang är inte speciellt exhalterad tyvärr, utan mest rädd att potatismosen ska smaka potatismos..?! :P

Nån som ligger inne med ett bra recpet som uppfyller detta högst orginella krav?

Det är värt ett försök iallafall. :D


Klockan ett ska vi traska bort till Nejbo's i Korpadalen å leka. :)


Nu ska jag ta tag i detta, eller kanske tjuvläsa lite i min senaste Matmagasinet, som jag egentligen tänkt spara till i kväll. :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards