Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

En jobbedag kvar då. :)

Av Lisa - 12 november 2011 21:52

Sådär ja.

Har klarat av ett ganska långt kvällspass på jobb.

Känner att jag har en hel del å klaga på men det är kanske så att jag aldrig blir helt nöjd så länge inte alla gör exakt som mej?

Å det är ju inget rimligt krav eller hur? :)

Så länge jag själv gjort ett bra jobb kan jag känna mej nöjd! :D


Har kommit hem till en man som kollar på ap-dåliga Polisskolan å försöker varva ner lite innan jag ska ner i bädden.

Jag har blivit rejält snuvig nu också å håller på å tappa rösten, jag har verkligen ingen lust å bli sjuk nu. :(


Anyway, hoppas ni haft en bra lördag!

I morron ska vi på att igen, sju till två sen är jag ledig till tisdag. :D


Natti natti! :)

 
 
Frida

Frida

13 november 2011 07:03

Vilket kort pass.. Låter skönt! Avslutar alla mina helgpasss med delad tur.. Tradigt men är det det som krävs för att få var 3:e så köper jag det!

http://fridala.blogspot.com

Lisa

13 november 2011 15:58

Så hysteriskt som det är på mitt jobb är det skönt å gå hem två, vill inte veta hur trött jag varit vid fyra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards