Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

I sista minuten.

Av Lisa - 15 december 2011 22:05

Vill gå å lägga mej men bara måste blogga först.

Det har jag inte tid med egentligen, för julkorten måste få adresser på kuverten så det kan skickas i väg i morron å komma fram innan jul.

Just det projektet känns ganska stort just nu för jag är trött å sliten efter en massa jobbdagar fyllda av slit. :(

Ett sista "långpass" sen tar hela familjen helg tillsammans! :)


I dag på förmiddagen klarade jag av ett fyrtiofem minuter långt samtal om vår stora son på förskolan.

Frågetecken reddes upp å det känns bra!

Efter det hämtade Anna upp mej å vi körde mot Motiva för å testa på det här med gym-träning.

Testade på lite allt möjligt å det ska nog bli bra det här.

Men jag behöver öva å lära mej mer å kommer inte kunna gå dit ensam än på ett tag.

Nu har jag testat på det åtminstone. :)


Under dagen har jag även skaffat mej en roomie till Bloggeventet. :)

En tjej var existens jag inte ens kände till så sent som i går, men som jag nu då alltså ska dela rum med där i Malmö. :)

Shit så roligt det ska bli. :)


I helgen bara måste jag rota fram de där julkänslorna, har inte ens bemödat mej med å sätta upp vår nätta skara av rödklädda gubbar...

Granen ska huggas också.

Det känns som att vi är ute i sista minuten med allt utomklapparna i år, de har i sin tur varit klara i ett par veckor. :)


Kram å gonatt på er!


Å hörrni, kan ni inte säga hej eller nått annat skoj innan ni hastar vidare i dag? :)

Det är så kul å höra från er. :D

 
 
Ingen bild

Annabella

15 december 2011 22:30

Hej snygging!! Fånga dagen och gör den till din <3

Lisa

15 december 2011 22:41

Oh så poetiskt. :D

 
Ann

Ann

16 december 2011 18:00

Hellå där, roomien här! :-)
Heja dig, vad duktig du är som gymmar!

http://shopstop-ann.blogspot.com

Lisa

16 december 2011 19:11

Tjena du!
EN gång på gymmet so far, vet knappt om det gör mej duktig. ..? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards