Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Gah!

Av Lisa - 4 januari 2012 11:04

Lung å ro?   


Min Leo han är ett sånt där barn som slänger sej på golvet när han inte får som han vill.

I dag ville han att jag skulle bära på honom å gå dit han pekade, men jag vägrar va nån slags slav till honom som har egna ben å har dessutom en stor pojk som förtjänar uppmärksamhet.

Så här har varit high life vill jag lova.

Skrikandet å slängade på golvet bekommer mej inte så mycket, han får gasta på bästa han vill, men han slåss, lappar å sparkar både mej å Viggo å det är riktigt irriterande.

Å framför allt svårt å hantera?!

Viggo slogs aldrig, men han har med börjat med det nu, han är ju inte dummare än att han fattar att man kan påkalla uppmärksamhet med det, om än dålig sådan.

Att börja slåss som fyraåring, det är inte okej. Inte alls även fast jag ser varför han gör det.

Jag inbillar mej att Leo slåss för att han inte pratar speciellt mycket ännu, å blir frusterad när han inte kan förmedla det han vill fort nog, å håller tummarna för att han slutar slåss å lär sej prata snart i stället.


Sitter å pustar ut å njuter av tystnaden jämte Viggo som ser lite på tv.


Har fått in middagen i ugnen å städat ut det sista av julen å försökt göra lite snyggt här.

Känner som vanligt januari att jag vill ha nytt, nytt, nytt å renovera överallt.

Fattigaste månaden var det va? Så det kommer inte på fråga! :)


Nu måste jag ut i stormen å samla in skräp som blåst runt i trädgården...


Kram å hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards