Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Lisa - 8 januari 2012 21:36

Jo.

Jag är fortfarande uppe.

Nätt å jämt att jag håller ögonen öppna.

Att man kan bli så trött av å jobba.

Som jag längtar efter min lediga dag.

Bara umgås(stressa å jaga..? :P) med barnen.  

Nått bad blir det dock inte, då det inte öppnar förrän klockan två.

Kanske kör vi till bibblan i ställer, eller stannar vi bara hemma å leker här. :)

Veckan bjuder för övrigt på jobb å dagis dagarna fyra.

Hoppas grabbarna kommer in i rutinerna fort igen.

För allas bästa.


Till helgen ska vi unna oss en liten fest.

Tillsammans för ovanlighetens skull.

Pojkarna ska sova hos mormor å morfar medan vi firar att min söta lillasyster passing over to the dark side å fyller 25. :P

Hon har vuxit i fatt mej alltså, så numera klassas vi som tvliingar med olika födelsedagar bara. :D


Nu ger jag upp för kvällen, å håller tummarna för att jag redan sett säsong sex femte avsnitt.

Om så inte är fallet går det i morron vid nio igen, det finns en hel del fördelar med en renodlad serie-kanal alltså. :)

Så.

Slutbabblat för i dag!

Natti natt!

Av Lisa - 8 januari 2012 21:14

Tittade in till min bloggvän Jennie i dag å fick ett rejält slag i magen!

Jag finner inte så många ord, men ni ska veta att jag tänker på er!

Å hejar å håller tummarna för allt vad jag är värd!

  

Av Lisa - 8 januari 2012 19:48

Ligger utslagen jämte Viggo i sängen.

Han sov en sväng i bilen å fick lov å kolla på lite Emil innan han ska sova för natten.

Att gå på kalas med en massa folk efter att ha jobbat sex-dagsvecka, det är inget jag rekommenderar.

Känner mej som en zombie rent av.


Det verkar som vi sett det Dexter-avsnittet som går i kväll.

Det är både bra å dåligt.

Bra för att man kan lägga sej så snart som möjligt utan å riskera att missa nått.

Dåligt för att abstinensen är stark.

Nästa vecka, då verkar äntligen juluppehållet va slut å dags för nya avsnitt!


I morron är jag ledig, funderar på å ta barnen till badhuset en sväng på förmiddagen. :)

På kvällen har jag, mot mitt bättre vetande, bokat in mej på ett spinning-pass.

Jojjomensan, trots fiaskot sist har jag bestämt mej för att ge den tuffa träningsformen åtminstone en chans till. :)


Nu ska jag duscha av allt jobbdamm å göra mej en varm macka eller två. :)

Ganska skönt å hålla söndagskväll ändå. :)

Av Lisa - 8 januari 2012 06:25

Hugah vad segt det var å ta sej upp i dag. :(

Sitter redan å längtar tills i kväll när jag ska krypa ner.

Lyckades lokaliserat ett avsnitt av Dexter. Klockan tio. :(

Vilket i ordningen det är jag däremot ingen aning om för det stå inte. Ska försöka ringa pappa sen, för han köper fortfarande den där vanliga hederliga tv-bilagan. Kanske står det i den?

Det finns nog ingen annan råd än att sitta uppe, Dexter är viktigare än sömn. Ingen diskussion. :D


Efter jobbet bär det direkt av på kalas på Hasslö för Hanna som blir fyra i dag(grattis).

Nu är det dock dags å smyga ut till bilen.


See u later! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards