Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Det var tisdagen det!

Av Lisa - 10 januari 2012 21:53

Hoj hoj mina vänner!

Tisdagen då.


Det gick finemang å lämna grabbarna-grus på förskolan.

Viggo var inte det minsta ängslig å Leo bara spatserade in till sina favvo-grejer å började mata en docka. :D

Viggo hade dock kissat i sina kalsonger å byxor å fått byta dessa under dagen. :(

Det stör i hjäl mej att han gör det på dagis, så gott som varje dag, när det aldrig händer hemma å han varit torr i snart två hela år.

Jag fattar det bara inte...!?

Har tagit upp det, men de menar att han är så inne i leken att han glömmer sej.

Men jag känner lite att han kanske måste påminnas då?

Det måste ju va förnedrande för honom också?

Eller vad tycker ni?


När barnen var lämnade svirade jag om å körde till gymmet.

Överlevde 40 minuter spinning(inte 30 minuter som jag fick det till när jag bokade!?).

Inga tappade sadlar eller trampor å jag måste säga att det gick så galet mycket bättre än sist å att jag är rejält stolt över mej själv. :D

På torsdag ska jag på ett pass till, det gäller ju å utnyttja sitt medlemskap till max även utan kunskap om maskinerna.

Nästa vecka ska jag dock förhoppningsvis få lära mej även dessa. :D


Hem å duschade för att sen hetsa vidare mot bussen till jobbet.

Mer än halvvägs till busshållplatsen fick jag för mej att rota reda på min biljett-peng i fickan bara förå upptäcka att den måste fallit ur när jag drog upp nyckeln ur fickan. Hemma på trappan.

Bara till å vändaå försöka hålla raska steg. Det mina vänner, det är ingen enkel match med spinning-stinna-ben, å springa det var total omöjligt.

Jag hann dock med bussen ändå. :)

Men en sak är säker, nu ska mobilen skickas i väg, för om jag hamnar i ett liknande läge igen, måste jag kunna ringa till jobbet!


Har jobbat en trevligt pass. Med morlande huvudvärk dock.

Hade det sist jag var på spinning med, kanske har det ett samband?

Spänner jag mej så pass kanske?

Vem vet.


Ska snart gå å lägga mej.

Viggo var sömn alltid påverkas vid förändringar å liknande har redan varit vaken å skrikit här så det finns en viss känsla att det här blir en lång natt.

Eller kanske inte, hela familjen ska va i väg till halv sju i morron så vi måste upp tidigt. :)

Jobbar bara kort dag å ska hämta ett extra barn på förskolan.

Viggo ska nämligen ha sin första lekkompis i form av Elis här en stund utan sin mamma. :D

Ska bli spännande tycker framför allt jag. :D


Gonatt på er alla!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards