Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lisa - 12 januari 2012 21:37

Jo, vad händer här?

Inte så mycket mer än det absolut vanliga. Mycket jobb för min del.

Hann med en sväng på Coop med Stina innan lunchspinningen.

Hon iklädd gårdagens jobbkläder å jag i mössa, vinterjacka å trekvartslånga träningsbrallor. :P

Lite spänning måste man ju ha i vardagen eller hur? :D


Gick faktiskt helt okej på träningen också.

Jag lär mej å framför allt så har jag fastnat för den här träningsformen å framför allt älskar jag å träna på dagtid.

Perfekt när jag ändå bara stressar runt på mina barnlediga innan-jobb-timmar. :)


Har jobbat i kväll med, till nio.

Har sjunkit ner i soffan å fastnat lite i serien som har premiär på trean i kväll.

Hann tyvärr inte sen den från början, men det verkar bra.

Precis som jag har tid med tv?

Naaaaj, vi har inte börjat på nån av julklapps-boxarna än.

På söndag är det nytt avsnitt av Dexter å det ska jag se i allafall. :D


Roligare än så blir jag inte i kväll.

Ska sova nu å i morron avslutar vi monster-jobbveckorna med en långdag som innehåller dansa-ut-julen-festande. :D


Det är fredag åtminstone.

Äntligen!
Hämtar barnen halv fyra, då ska vi trängas med alla andra fredagshandlare på Ica innan vi håller helg på allvar. :D


Gonatt å kram på er!

Av Lisa - 12 januari 2012 09:33

Stiga upp, fixa frukost, klä på barn å packa träningsväska.

En extra frukost med Stinan å morronens andra dammsugning. :D

Fullt upp som sagt. :D

Spontanbesök av syster innebär ett stressmomentmindre i form av lift till stan. :D


Nu sista rycket innan avfärd. :D


Vi hörs sen!

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards