Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Lisa - 13 januari 2012 20:43

Det ser inte mycke ut för världen, å vi hade ju inte dött av en liten, liten grönsak till det hela, men jag orkade inte enga mej er en kväll som denna. :D

Nu är det faktiskt så att både själva baguetten å kycklingröran åtminstone är hemmagjorda. :D 


Har ni känt av dagens "oturs-datum"?

Det har sannerligen jag, med tanke på dagens extrema arbetsbelastning.

Puh. Är fortfarande helt slut.

Kämpar med å hålla ögonen öppna å över min sedvanliga när-barnen-ska-sova-bort-ångest.

Jag fightar med mej själv, som å ena sidan verkligen vill släppa loss å fira den där 25-åringen till lillasyster med en rejäl fest med allt det innebär.

Å andra sidan jobbar jag varannan helg, träffar barnen för lite, behöver städa, sova ut å va pigg å utvilad efter helgen å inte ett bakis-trött vrak på söndagkväll.

Som vanligt alltså. Same old same old! :D


Hoppas ni ha en mysig fredag å att ni får ladda batterierna i helgen!

Kram å hej!

Av Lisa - 13 januari 2012 17:12

Oj oj oj! Som jag slitit i dag.

Jag kan säga att jag gjort skäl för min fattiga undersköterskelön, BIG TIME!

Är helt galet slut i både kropp å själ å ruggigt tacksam att jag är ledig i helgen!


Hämtade upp barnen å lyckades få med mej både dem å det mesta på listan hem från Ica. :)


Skulle tro att det blir både middag å övrigt intaget i soffan i kväll.

Förhoppningsvis har jag lyckats samla i hop mej å vaknat till lite vid det laget.

Hörs igen då!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards