Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Fredagen den trettonde...

Av Lisa - 13 januari 2012 20:43

Det ser inte mycke ut för världen, å vi hade ju inte dött av en liten, liten grönsak till det hela, men jag orkade inte enga mej er en kväll som denna. :D

Nu är det faktiskt så att både själva baguetten å kycklingröran åtminstone är hemmagjorda. :D 


Har ni känt av dagens "oturs-datum"?

Det har sannerligen jag, med tanke på dagens extrema arbetsbelastning.

Puh. Är fortfarande helt slut.

Kämpar med å hålla ögonen öppna å över min sedvanliga när-barnen-ska-sova-bort-ångest.

Jag fightar med mej själv, som å ena sidan verkligen vill släppa loss å fira den där 25-åringen till lillasyster med en rejäl fest med allt det innebär.

Å andra sidan jobbar jag varannan helg, träffar barnen för lite, behöver städa, sova ut å va pigg å utvilad efter helgen å inte ett bakis-trött vrak på söndagkväll.

Som vanligt alltså. Same old same old! :D


Hoppas ni ha en mysig fredag å att ni får ladda batterierna i helgen!

Kram å hej!

 
 
Frida

Frida

13 januari 2012 21:09

Nu är det min jobbehelg. Skulle jobbat ikväll med, men gårdagen tog lite knäcken på mig så jag stannade hemma idag. Familjen behövde det och familjen går före allt! Hoppas du får en lugn och härlig helg!

http://fridala.blogspot.com

Lisa

13 januari 2012 21:39

Det gjorde du rätt i, det är ju inte så att nån tackar för att man jobbar i hjäl sej!
Hoppas du får en mysig helg trots jobb!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards