Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Here we go!

Av Lisa - 19 januari 2012 21:27

För det första: man måste ju bara älska spinning!

Helt klart träningsformen för mej! :D

Visserligen var det på galet mycket segare å cykla på kvällstid, men jag trampade på. :D


Nu är det obligatorisk kvälls-soffhäng som gäller.

Med CSI bakgrunden där här gången.

Jag ligger mest å grubblar över hur jag ska ha hjärta att tala omför de vårdtagare som gillar mej att jag ska överge dem. För det är just så det känns nu.

Att jag lämnar dem, både kollegor å vårdtagare i sticket.

Fast samtidigt, vem försöker jag lura?

Jag är inte oersätterlig precis å det här måste va det rätta beslutet för mej även om det kommer krävas väldigt mycket av mej nu. Framför allt till en början.

Men som sagt, det är mindröm det här, även fast jag måste övertala mej själv till det just nu. :)


I morron är det dags för jobbhelgen å börja.

Hade det varit lunchspinning hade jag gått på den när jag lämnat barnen men det är inget tyvärr.

Vet inte vad jag ska hitta på. Försökte värva in Stina som sällskap, men hon jobbade så jag får väl sitta hemma å vänta in jobbandet. :D

Sova rent av? :)

Städat har det ju faktiskt blivit gjort i dag, men det finns ju en massa annat å göra.



Nu ska jag förflytta mej.

Inget skrikande från barnen än så det bådar ju för nån lite bättre sömn i natt.


Natti natti! :D


Hela bandet smalat, för stämsång. :D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards