Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Lisa - 22 januari 2012 21:01

 

LYCKA!   

Våra fina pojkar!


Färdigjobbad.

I allafall för helgen.

Jobbar tre pass kommande vecka. Tisdag, onsdag, torsdag.

Sen är det nya utmaningar som gäller.

Undrar när turbulensen ska lägga sej i mitt arbetsliv?

Precis när jag börjat känna mej hemma å helsäker på det jobb jag haft sen den 1 november, å vad gör jag då?

Går å önskar mej ett annat...?

J*vla dåre..! :P


Efterlängtad ledig dag med finaste pojkarna i morron.

Härligt att det är en måndag med för Viggo har tjatat om Öppna förskolan länge å nu har vi äntligen tid å gå dit.

Tvivlar dock på att Leo längtar lika mycket som storebrodern, då hann mer uppskattar att kunna vandra fritt i de lokaler han besöker... :D


I dag slutade jag jobba klockan två.

Var hemma å vände lite fort innan vi körde till familjen Bergqvist i Mörrum där vi bestämt träff klockan tre.

Vi fick god fika å en hel massa lek å trevligt sällskap å hux flux var klockan sex. :D

Barnen lekt så fantastiskt bra å vi vuxna hade en hel massa å prata om. :)

Leo-flumm lyckades både drämma pannan i trappan å snubbla med ögat in en plastback under tiden vi var där, ögat blev både rejält svullet å han ser numera ut ssom en veteran-boxare.


Har sett bättre avsnitt av Dexter än det som var i kväll å jag är lite besviken att det inte riktigt uppfyllde min imponerad-nivå. :S

Det kunde liksom förgyllt lite mer tycker jag, speciellt eftersom man måste vänta en hel vecka till nästa gång...!


Den här veckan är inte bara min sista på jobbet utan det händer en hel massa annat trevligt.

Spinning i morron kväll igen, Me&i-visning här på onsdag(nån som är sugen? hojta till!) å på torsdag ska jag äntligen få lära mej de där gym-maskinerna. :D

Sen på lördag hörde jag nått om vin med trevliga tjejer också så det är mycket å se fram emot.


Ska gå å duscha nu å sen krypa ner i den där efterlängtade sängen å drömma om sovmornar å natt-sovande barn. :D

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo · Vänner
Av Lisa - 22 januari 2012 06:26

Vaknade tjugo minuter innan klockan å gick upp med Leo.

Han har varit stimmig i natt igen å vi är därmed uppe i en vecka av noll-sömn.

Tyvärr har jag inte lyckats samla krafter å tankar så pass att han fått alvedon, men det blir det innan läggdags i kväll.

Det är värt ett försök. Alla gånger.


Asarum ligger vinter-vitt i dag.

Återstår dock å se hur blött det hela är nu när jag ska masa mej till bilen.


Ha en bra söndag. Nu stretar vi på med den sista jobbdagen för helgen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards