Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Lisa - 29 januari 2012 20:51

 

I morron börjar jag officiellt på nya jobbet.

Det firas med en hel ny jeansfärgad jobbklänning. :)


Tre lediga dagar har passerat å helgen är snart över för den här gången.

Har en sexdagars arbetsvecka på mitt helt nya jobb framför mej.

Ska även hinna med ett Blingo-party(onsdag halv sju!) å fira pappan min som har födelsedag sen nästa vecka.


Dagen i dag har varit mysig värre. Ingen städning så långt ögat nått(tyvärr...) men ack en stund i vintersolen, besök av föräldrar å sen trevligt häng med vännerna i Bromölla. :D


Känner mej ganska trött å frusen nu å ska strax bädda ner mej å sova.

Börjar halv åtta i morron å tanken är att vi ska promenera till dagis å jobb.

Hyyy, jag fryser bara av tanken, men tänk vad lite frisk luft å motion om mornarna gör för hälsan på sikt? :)

Å inga avgaser släpper vi ut heller. :)

Win-win alltså, hur sabla kallt det än må vara. :D


Nu får det räcka för i dag.

Dags å röjja undan å sen krypa ner.

Hej å gonatt.

Av Lisa - 29 januari 2012 13:35

Nu j*vlar tar vi i med hårdhandskarna.

Nu ska jag bli frisk å förbli så hela våren!

Alla sätt är bra eller hur? :)

(tack för tipset Lizette. :D)


Ligger i sängen å slappar lite efter en förmiddag av lek.

Viggo ser på Emil å Leo sover middag.

När han vaknat ska vi köra mot Skånehållet, till Hofflanders i Bromölla.

Har inte träffat Hanna å Ella sen innan jul så det är verkligen på tiden.

Rikard å Noel träffade jag förra helgen, när de hade varit å bowlat med Martin å Viggo, men de träffar jag såklart gärna också i dag. :)


Ligger å tänker på det här med tid å prioriteringar.

Februari är fullspäckad, Malmö-trip å fyraårskalas.

Å så nytt jobb.

Ett jobb som kommer kräva en hel massa energi av mej å som fortfarande innebär varannan-helgs-jobb.


Å så vill jag verkligen fortsätta träna nu när jag känner mej pepp.


Kommer man nånsin ha ork till å laga mat igen?

Eller va inspirerad till å fixa här hemma eller ta tag i alla önskeprojekt?

Jag behöver energi, å en hel massa mera timmar per dygn.

Kanske man skulle lägga ner det här med sovandet å hinna lite mer?

Hur gör ni?

Å säg inte veckomeny nu bara för, det kan jag inte med. :D


Nu, dags för lite smink så man är redo när Leo vaknar.


Hej hopp!


Av Lisa - 29 januari 2012 09:33

 

Fina frukost killar.

Å en liten dåre som smilar upp sej så fort han ser en kamera.

Tyvärr blev den lille mannen suddig, när juag försöker leka proffs-fotograf å fota utan blixt...

 


Söndag.

Sista dagen på helgen.

Jag klagar inte, för jag älskar söndagar.

Mycket för att det innebär ett nytt avsnitt av Dexter,

men även för att det faktisktst är helg på söndagen också, men med lite mindre stress. :D


Tjejerna stannade hos mej till halv ett i natt, men det belv sovmorron för hela familjen även i dag så jag känner mej inte så trött. :D

Söndagen är fullplanerad av roligheter så livet kunde inte va så mycket bättre alltså. :D


Snart kommer M å P å eftermiddag styr vi mot Bromölla för å träffa Hofflanders å spana en sväng på Maxi. :D


Nu sa jag hit the shower. :)

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards