Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Snurrigt. :)

Av Lisa - 30 januari 2012 19:32

Om nån undrat under dagen, så kan jag meddela att det gick fint å går till dagis å jobb på morronen.

Vi kom i väg en hel kvart senare än jag tänkt mej, för Viggo tyckte det var läge å tjabba om allt.

Inget pip eller bråk på vägen dock å vi hann i tid. :D


På jobbet känns allt mest rörigt, allt är liksom på stand by tills hela nya arbetsgruppen har börjat.

Det kommer dröja ett par veckor till, men vi ska träffas allihopa på APT på onsdag i allafall.


På hemvägen var det desto mer kaos, Viggo var trött å lipig å Leo började åla i vagnen sista biten, men på det stora hela tycker i allafall jag att det är bra härligt att ha så nära till jobbet. :D


Det var en stunds kaos innan vi riktigt landade hemma, men jag lyckades mobiliseraen uns energi till å plocka undan i råttboen som bildats lite varstans i huset. Samt förbereda lite gott att ha till CSI i kväll nämligen ost-å-oliv-kex.

Jag kommer dö fet, det är bara å inse att kärleken till maten vinner över allt vad karaktär heter. :P

Längtar tills bacillerna gett upp i min kropp å till jobbschemat är klart så jag kan lägga i nästa tränings-växel.

På tal om det har min make precis gett sej ut på en spring-runda..?!

Jag hoppas han inte slår dit på nån isfläck å kommer hem fort. :)


Själv ska jag försöka samla tankarna å värma upp mej med en varm dusch.



Emma har lagt upp en första länklista(jag är inte med där nej. :P) över deltagare på Bloggeventet(bara två veckor kvar nu! :D).

Å ärligt talat ger den där listan mej kalla fötter... Eller åtminstone bli galet nervös.

Varenda blogg jag klickat mej in på är fylld av vacker inredning, lyxiga klädesplagg å proffsiga bilder.

Hur ska jag platsa där bland alla estetiska kvinnor?

Jag som är en vanliga vardaglig tvåbarnsmorsa, undersköterska, inte det minsta kreativ å utan genomtänkt inrett hem...?

Tycker nog i allafall min modighet är värd en eloge! :)

 
 
Helena / Bara en kaka till

Helena / Bara en kaka till

30 januari 2012 21:45

Vet du vad? Du är VISST kreativ! Det är din blogg ett perfekt exempel på! Titta bara på alla fina bilder du tar på dina söta pojkar, och alla texter du skriver.

http://www.baraenkakatill.se

Lisa

30 januari 2012 21:49

Vad söt du är. :D Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards