Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Bloggevent it is.

Av Lisa - 12 februari 2012 00:08



Ligger nerbäddad i min hotellsäng med tre kuddar under huvudet å försöker reflektera över dagen.

Det har varit spännande.

Men inte gett så mycket som jag hoppats.

Inte såhär vid första tanken i allafall.

Har haft ont i magen å huvudet hela dagen nästan.

Å jag är lite besviken att jag inte pratade med fler fina männsikor.

Sånna här bloggare vid samma bord gjorde inte heller susen för humöret.

Men, jag ska inte klaga, verkligen inte.

Emma har lagt ner ett hårt jobb å lyckats med det hon kunde råda över å långt i från alla var så otrevliga som de jag råkade sitta jämte.

Goodie-bagsen är to die fore dessutom.

Mest imponerad är jag faktiskt av mannen här på den suddiga bilden.

Det är Björn Ranelid kan jag förtydliga. :D

Jisses vad han kan prata den mannen, å han var rolig med!


Roligast av allt på hela dagen var faktiskt att får en kram å byta ett par ord med en av mina absoluta bloggfavoriter nämligen Helena. :)


Klockan är ställd å nu släcker jag lampan.

I morron ska jag sitta ner å äta frukost, läääänge.

Sen ska jag hem å kela med min fina familj.

Jag hade faktiskt gett ganska mycket för ett vasst litet pojkben in i sidan i natt.

Men jag ska unna mej det här nu.

Sova ostört å sen hotellfrukost helt i min ensamhet. :D


Gonatt önskar jag, här från Malmö.

I morron är allt som vanligt igen å jag är glad att jag chansade å gjorde det här!

Det har varit en upplevelse som jag aldrig glömmer.

 
 
Suzann

Suzann

12 februari 2012 10:06

Hej! Vad tråkigt att du hade negativa upplevelser av andra bloggerskor :(, själv hamnade jag mest med trevliga deltagare som också hade liten blogg som jag eller ingen alls. Hoppas du ändå fick en trevlig kväll! Du hade varit så välkommen vid vårt bord. Jag smet iväg ganska tidigt, känner mig lite obekväm med kareoke och fuldans och trivs bäst hemma med familjen jag också :) Hoppas du får en bra resa hem!
Kram Suz

http://vardagssaker.blogspot.com

Lisa

12 februari 2012 10:14

Å tack, synd att jag tappade gnistan lite annars hade jag gärna hängt med er en stund. :D
Jag hade absolut en trevlig kväll, trots att jag låter lite gnällig, tror mest det är hemlängtan som spökar. :D
Kram

 
Emmy

Emmy

13 februari 2012 16:34

Vadjag hade velat vara där tillsammans med er... Då hade vi kunnat hängt ihop. Fast du hade du inte fått sura ;-) Jag kan tänka mig att det kändes stort med alla dessa tjejer (och några få killar). Roligt att träffa några bloggare IRL. Hoppas det blir fler bloggevent.

http://remsansbistro.blogspot.com

Lisa

13 februari 2012 18:46

Om du varit med lovar jag att jag inte hade surat. :D
Du å Helena får dra i hop nått i era trakter så kommer jag som ett skott. :)
(obs, ni står förståss för maten. :P)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards