Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Gomorron helt vanliga måndag!

Av Lisa - 13 februari 2012 08:11

Sitt mitt i det sedvanliga frukostkaoset å försöker peta ner det jag har kvar utan å stressa. :)


Himmel så skönt det va å sova i den egna sängen, men jag har faktiskt lyckats drömma mardrömmar i natt igen.

Om jobbet den här gången, där cheferna klagade på mitt engagemang..?! :S


Dagen i dag är vigd åt barnen med lek på öppna förskolan(mest för Viggo skull, Leo är inte precis imponerad..)

Efter lunch blir det pulkabacken, vilken mer exakt det blir har jag inte bestämt än, men det lutar åt att vi letar rätt på Viggos kompis Ceasar plus några till å åker med dem. :D


Låter som en härlig dag tycker ni inte? :)


Stora målet för veckan är att få en nystart på gymmet, träningen ska återupptas å inledas på riktigt. :D

Känner mej äntligen frisk nog att orka igen, å jag längtar för jag mår verkligen bättre när jag tränar.


I kväll blir det dock Martin som får motionera, han ska spela fotboll mellan åtta å tio å innan dess ska jag närvara på utv-samtal på förskolan angående Leo. :)


Tillbaka i vardagen alltså.

Full rulle som sej bör! :)


Nu ska vi palta på oss så vi hinner i tid. :D

Ha en bra dag! :)



Den här bilden hann jag aldrig publicera i torsdagsmorse(inlägget var dock klart å sen bara dog bredbandet! Grrr!)

Tjugo över sju klädde Viggo på sej alla ytterkläder själv för å gå ut å känna på den nya snön. :)

 

 
 
Ann

Ann

13 februari 2012 18:00

Skönt att vara hemma i "vällingträsket" igen... Men lika glad som jag är över att du kom iväg på eventet, lika ledsen är jag över att inte ha varit din "wingman"... :-( Och jag undrar fortfarande vem kärringen vid bordet var. ;-)

http://shopstop-ann.blogspot.com

Lisa

13 februari 2012 19:00

Som synes hade jag behövt en wingman med lite mer stake i än vad jag själv lyckades mana fram. :D
Hon jag ogillade mest, drev nån webshop, men jag kan inte hitta den. :D
Lika bra det! :)

 
Helena / Bara en kaka till

Helena / Bara en kaka till

13 februari 2012 19:52

Hehe, det blev ingen blodpudding den här gången för herrarna hemma, men väl ett riktigt kvalitativt korvgrillande. Olof passade minsann på, för första gången i vinter (och självklart när jag inte var hemma) att böka fram grillen och grilla korv åt sig och Bally. Han tog kort också, så det kommer på bloggen i veckan! :-)

http://www.baraenkakatill.se

Lisa

13 februari 2012 20:08

Ha ha, härligt! Då väntar jag på de bilderna med spänning. :D

 
Ingen bild

Hanna

13 februari 2012 22:07

Vi saknade er i backen idag.... fast inte kunde man åka så länge fanns ju knappt någon snö, men hade kul en liten stund iallafall :)

Lisa

13 februari 2012 22:13

Jotack, vår vision om å komma medan ni var kvar höll inte precis. :D
Vi tog andra backen, vid lekplatsen å den var full med snö. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards