Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Ny dag.

Av Lisa - 21 februari 2012 08:18

Vaknade med samma ledsenhet i kroppen som jag la mej med i går.

Jag hade behövt sova längre å vakna lite mjukare, men livet ville annorlunda

Tio i sex vaknade Viggo å gallskrek.

Efter Martin självklart, å skulle han sluta heller så på en minut vaknade även Leo.

Alltså fy f*n vad jag är trött på den här pappadyrkan Viggo har.

Det är ju galet.

Han har favoriserat Martin hela sitt liv så det är inget nytt, men det gör ont i mitt hjärta att hela tiden väljas bort å ses som ett straff att sitt jämte vid bordet.

Samma sak i går kväll, Viggo satte sej upp i sängen vid tio, råkade se mej i hallen å spårade ut för att det inte var pappa som fick förbi. :(

Första frågan varje dag är: när kommer pappa hem å han gråter hysteriskt de mornar när vi berättar attt jag ska hämta på dagis.

Jag älskar honom såklar oavsett, men att bli ratad hela tiden tär på mej.

Framför allt nu, när det är annat som är jobbigt också. :(


Dagens glad nyhet är att Leo är feberfri igen.

Laddar upp med en kopp kaffe här sen ska vi till Ica å veckohandla. :)

Jag kommer behöva kalashandla i slutet på veckan, men all middagsmat ska vi nog lyckas få med oss. :)

Vädret här allt annat än ute-vänligt så resterande av dagen ska vi stanna inne å leka.

Kanske hinner vi baka nått smarrigt till morrondagens klädparty med, å grymt sugen på å testa några roliga cupcakes. :D


Gomorron på er!

 
 
Annika

Annika

21 februari 2012 09:33

Jag har lämnat ett svar till dig inne hos någons fru.

Tips på cupcakes är kakmonstercupcakes. Googla får du se. Busgoda, roliga och enkla att göra.

Kram

http://www.anhaltannika.blogspot.com

Lisa

21 februari 2012 11:02

Jag har sett det! Tack för visa ord!
Jag ska försöka fokusera på rätt saker!

Det lutar åt Leilas bounty-cupcakes. :D

 
Ingen bild

läsare

21 februari 2012 10:54

Ja du borde stannat kvar en som jobbat på båda ställen !

Lisa

21 februari 2012 11:04

Det jag gör nu går dock inte å jämföra med hur det var innan där...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards