Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Vad gör man?

Av Lisa - 28 mars 2012 12:36

 

Gullunge!  


En ganska lång stund har vi varit utenu på förmiddagen.

Viggo låg som synes nerbäddad i en solstol medan Leo fortsatte sin operation-vattna-ihjäl-dillen å skrattade så han kiknade på studsmattan.

Skönt å få lite luft å skönt att åtminstone en av två ungar är pigg å glad.


Fick tag på barnmottagningen som sa att det är lugnt så länge Viggo dricker å att följdsjukdomar på Scharlakansfeber fick man bara förr i tiden.

Då får vi väl lita på det så å fortsätta truga i dricka.


Snart kommer Martin hem för å dra sitt strå till vab-stacken, så jag i allafall kan jobba de pass jag har kvar denna veckan.

Barnen är alltid viktigast, men allt vabbande börjar stressa mej.

Tre veckor har vi hållt på...


Viggo har ovanpå allt annat gråtit över sitt öra i natt.

Jojjomensan, det är helt sant!

Ska man skratta eller gråta liksom?


Usch. Man kan bli uttråkad för mindre.


Hoppas unna återkomma med nått roligare snart. Helst i går! :)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
 
 
Anna-Ida

Anna-Ida

28 mars 2012 12:59

Usch vad jag lider med er. Vi hade de så intensivt förra året och det faktiskt ett riktigt helvete. Man hinner inte blinka förrens det börjar på ny kula. Hoppas du får lite vila också så du inte tar ut dig helt. Du har ju också varit sjuk. Åk in med Viggo om han inte blir bättre, de är alltid så lugnande men man känner ju själv att de inte mår bra. Jag hade kräksjukan 5 dagar förra året, den kom och gick. Är säkert någon segt virus. Daniels syster Emelie hade med det så. Krya på er!

http://Www.ordnadekaoset.blogspot.com

Lisa

28 mars 2012 13:07

Tack!
Vi åker in om han inte bli piggare i dag..!

 
Ingen bild

Kristina.schneier@edu.kalmar.se

28 mars 2012 14:03

Stackars er lider med er. Vet barn som fått följdsjukdomar men de kanske inte fått penicillin i tid. Min äldsta opererades för blindtarm när han var 10 år efter det var han svag i flera månader. Gick ner massor i vikt och åkte på massa konstiga saker. Skolläkaren hade honom under uppsikt och vi fick pumpa i honom massa vitaminer. Så kräv att ni får en läkare som har Viggo under uppsikt.
Han är dock väldigt söt där han ligger i solen, bra med d-vitaminer. :)


Kram Kristina

Lisa

28 mars 2012 21:31

Han är smal som han är den där pojken, så det är inget å ta på där precis.
Vi håller tummarna för att det vänder, annars ska jag kräva en riktig läkare, det är ett som är säkert!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards