Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Abstinens 2.0

Av Lisa - 13 april 2012 08:59

Klockan är nio å min laddare har officiellt gjort sitt. Jag håller redan på å bli galen å är mer än glad för min iPhone! Fb-appen vägrar dock forfarande visa mej när nått händer så utan datorn blir jag avskärmad värre! Som jag skrev i går så är jag verkligen pinsamt beroende av den där datorn å det kryper redan i hela mej! Ska till expert å se om de har nått åt mej redan efter elva. :) Ett krånglig firmabil höll på å göra oss billösa men tack å lov så stod den på uppfarten när vi steg upp! :) Nu ska jag klä på barn här! Den här fredagen den 13 ska inte få bråka mer med oss nu det bestämmer jag! Å ja jag är glad att jag inte har större problem än såhär i livet!

 
 
Ingen bild

Lizette

13 april 2012 13:58

usch vilket elände när datorn inte fungerar. Är nästan som att mista högerarmen :) sitter har och dricker kaffe och surfar runt. vi pratade för ett tag sedan heminredning och bokstavsord. jag har hittat en sida men bra förslag. tänkte beställa något att ha på vår svarta fondvägg i sovrummet. balorina.se heter den.
Och sen en sak till. Jag vill ha förslag på mat-Lisas bästa bjudmat gärna med recept. sambon fyller år snart och det vankas kalas. inte nog med att jag ska komma på vad jag ska ge han i present, han har ju allt och vill inget ha. så tips tack!! :)

Lisa

13 april 2012 21:30

Precis, jag är total handikappad ju! :)
Den sidan ska jag absolut kolla in då. :)
Hur många är blir ni på kalaset?
Kalla tårtor(typ matiga cheesecakes) är ju en hit om du frågar mej, räktårta, en med soltorkade tomater å salami å nån med västerbottenost kanske?
Annars är ju kall marinerad fläsk/kycklingfilé gott å enkelt å förbereda.
Jag ska fundera lite på den å känner mej hedrad att du tänker på mej. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards