Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Lisa - 2 juni 2012 22:16

 

Den här ljuvliga min-gröna saken gav jag i födelsedagspresnet till mej själv. :D

Av Stina å Daniel fick jag en grå mateus-skål.

Underbart fin.

Underbar dag!

Roséet flödar här i kväll å jag njuter. :D

Livet är underbart även denna lördag!

Lovely!

Jag är så tacksam för de fina människor som finns nära mej.

Famijen, Stina, å de som faktiskt bor nära som våra underbara grannar(å Anna som thank god bor i asarum!).

Love it!

Hoppas ni har det bra i kväll!

Puss å kram!

Av Lisa - 2 juni 2012 16:05

Håller som bäst på å stöka i köket.

Marinerar ost å gör toblerone-mousse!

Snart kommer Daniel å Stina å då blir det fest!

Mat-fest åtminstone.

Å så tänkte försöka locka fram sommaren genom å dricka lite rosé till! :D


Kram på er vi hörs när jag har tid! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards